امروز چهارشنبه  ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
فردا در سازمان صداوسیما برگزار می‌شود؛
فردا در سازمان صداوسیما برگزار می‌شود؛

برپایی آیین نکوداشت 44 سال مجاهدت فرهنگی حجت‌الاسلام قرائتی

مشاهده ۷۴۳
۱۴۰۲/۰۴/۰۵- ۲۰:۱۳
تعداد بازدید:743

آیین نکوداشت 44 سال مجاهدت فرهنگی حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در رسانه ملی، فردا سه شنبه، ششم تیرماه در سازمان صداوسیما برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در آیین نکوداشت این چهره ماندگار رسانه که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود، علاوه بر مدیران سازمان صداوسیما، جمعی از مسئولان کشوری و لشکری نیز حضور خواهند داشت.
حجت‌الاسلام والمسلمین استاد محسن قرائتی طی بیش از چهاردهه فعالیت رسانه‌ای قرآنی، خدمات ارزنده و بی بدیلی در حوزه تفسیر قرآن و ترویج نماز برای مردم و مخاطبان رسانه ملی ارائه کرده است.
دایره خدمات او به نشر و ترویج قرآن کریم و نهضت تفسیر آیات نورانی آن، منحصر به مرزهای ایران اسلامی نیست. این معلم و مفسر بزرگ قرآن در سفرهای متعدد به کشورهای گوناگون نیز منشأ اثرات بسیار در ترغیب جوامع مختلف مسلمان به تدبر در قرآن کریم بوده است.
محتوای «تفسیر نور» استاد قرائتی نیز بیش از ربع قرن است که دستمایه تولید برنامه وزین رادیویی‌ای با نام «راهی به‌سوی نور» در ۲۹ رادیوی معاونت برون‌مرزی صداوسیما برای مسلمانان و غیرمسلمانان مخاطب این رادیوها شده و به‌صورت هفتگی پخش می‌شود.
در این مراسم، علاوه بر نرم‌افزار چندین‌ زبانه «راهی به‌سوی نور» معاونت برون‌مرزی صداوسیما، از صفحه رسمی حجت‌ الاسلام قرائتی در تلوبیون نیز رونمایی می‌شود که کاربران از طریق آن، امکان تماشای 2853 قسمت از برنامه‌ تلویزیونی درس‌هایی از قرآن از سال 1358 تاکنون و همچنین مستندهای مرتبط با استاد قرائتی را داشته و می‌توانند در پویش تعاملی «معلم دوست‌داشتنی» به‌منظور تجلیل از ایشان شرکت کنند.

امتیاز شما