امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
کربلا کربلا ما داریم می‌آییم؛
کربلا کربلا ما داریم می‌آییم؛

مخابره عاشقانه‌های حسینی از مرز مهران

مشاهده ۲۹۹
۱۴۰۲/۰۶/۱۲- ۰۸:۳۵
تعداد بازدید:299

قرار‌گاه رسانه‌ای صداوسیمای ایلام در پایانه مرزی«شهید قاسم سلیمانی» مهران با هدف انعکاس حماسه عظیم اربعین به صورت تمام وقت مشغول به فعالیت است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بهرام، مدیرکل مرکز ایلام با اعلام آغاز عملیات قرارگاه رسانه‌ای اربعین گفت: معاونت‌های مختلف صداوسیمای ایلام با استقرار شبانه‌روزی در قرارگاه رسانه‌ای اربعین، آماده انعکاس و به‌تصویر کشیدن اخبار پیاده‌روی بزرگ اربعین در شبکه‌های بین‌المللی، سراسری و استانی هستند.

وی همچنین ضمن اشاره به پخش زنده و 24 ساعته تردد زوار و حال و هوای اربعینی مرز مهران از شبکه استانی و ارسال آن به شبکه‌های سراسری و بین‌المللی افزود: برنامه‌سازان صداوسیمای ایلام با راه‌اندازی استودیوهای ویژه خبر، صدا، سیما و استقرار واحد سیار تلویزیونی (SNG)، فیبر نوری، لینک‌های اینترنتی و حضور گسترده در شبکه‌های اجتماعی، شور و شعور زوار را به بهترین شکل ممکن به سمع و نظر عاشقان اباعبدالله‌ الحسین (ع) می‌رسانند.

به گفته مدیرکل این رسانه، استان ایلام، با بیش‌ترین تردد زوار از مرز بین‌المللی مهران برای زیارت عتبات عالیات، فرصتی مناسب برای نمایش مهمان‌نوازی و عشق و ارادت مردم این خطه از کشورمان به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت و همچنین مطالبه‌گری از مسئولان استانی و کشوری برای رفع موانع پیش روی زائران به‌ویژه در بحث راه‌ها و مشکلات جاده‌ای به دست آورده‌ است.

بهرام در پایان تصریح کرد: با آغاز به کار قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرز مهران، برنامه‌های رادیویی«چله خورشید» و برنامه‌های تلویزیونی«پیاده تا عرش» و «دروازه آسمان» به صورت زنده از این قرارگاه رسانه‌ای با حضور مقامات لشکری و کشوری و مسئولان محلی و دست‌اندرکاران به سمع و نظر مخاطبان می‌رسد. ارتقای دانش و معرفت مخاطبان نسبت به کنگره عظیم اربعین از مهم‌ترین اهداف این برنامه‌ها ‌است. ارتباط زنده با مرز مهران، گزارش از زائران اربعین، مباحث دینی، همراه با هنرمندان، موکب‌داران، مداحان و شاعران حسینی، ارتباط مستقیم با شبکه‌های سراسری و استانی و بین‌المللی، گزارش پذیرایی مردم از زائران و پخش اطلاعیه‌های ستاد اربعین از دیگر بخش‌های این برنامه‌ها است.

 

تصاویر

امتیاز شما