امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

موفقیت پویانمایی «سلام بر ابراهیم» در جشنواره فانوس

مشاهده ۲۰۳
۱۴۰۲/۱۱/۰۹- ۱۳:۲۶

مجموعه پویانمایی «سلام بر ابراهیم» به تهیه‌کنندگی اسدالله دیانتی و کارگردانی اسماعیل یوسفی از تولیدات مرکز پویانمایی صبا رتبه برتر پویانمایی را در هفتمین دوره جشنواره فانوس استان تهران کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، هفتمین جشنواره ملی فانوس ویژه تولیدات هنری ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره در بخش پویانمایی این جشنواره «سلام بر ابراهیم» را حائز رتبه برتر دانست.

این مجموعه روایتی از زندگی شهید ابراهیم‌ هادی است که با کیفیت 4k تولید شده و زندگی این شهید را در چهار فصل به تصویر می‌کشد.
در پی این موفقیت، محمد قاسم ناظر معاون رئیس بنیاد و مدیر عامل موزه ملی انقلاب و دفاع مقدس از مرکز پویانمایی صبا و تهیه کننده این پویانمایی با ارسال تقدیرنامه‌ای، تشکر کرد.

در بخشی از این تقدیرنامه خطاب به تهیه کننده این اثر آمده‌ است: «دفاع مقدس گنجینه عظیمی از ایثار، مجاهدت، رشادت و عرصه تجلی جلوه‌های ایمانی و معنوی رزمندگان اسلامی و ظرفیت بزرگی برای روایت هنرمندانه و ماندگار آن حماسه الهی در قالب‌های گوناگون هنری و نوشتاری است. بدون شک تمام وقایع دوران هشت ساله دفاع مقدس برگرفته از اعتقادات و باورهای عمیق اسلامی و انقلابی بوده که بیان و قلم قادر به تبیین و توصیف آن دوران نمی‌باشد. اما زبان هنر وقتی با عشق و اعتقاد، آمیخته باشد تاثیر گذار ترین وسیله انتقال مفاهیم بلند انسان‌ها است.
همت بلند شما در بیان هنرمندانه رشادت، ایثار و مجاهدت و دلاور مردان دفاع مقدس و مقاومت را ارج نهاده و خداوند متعال را شکر گذارم که هنرمندان شاخص این سرزمین دغدغه شان از جنس ارزش‌ها مفاهیم متعالی و صفات ناب الهی است.»

تصاویر

امتیاز شما