امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

درخشش صبا در سومین جشنواره تولیدات پویانمایی و عروسکی

مشاهده ۱۸۶
۱۴۰۲/۱۱/۲۹- ۱۲:۳۸

مرکز پویانمایی صبا در سومین جشنواره تولیدات پویانمایی و عروسکی کشور با ۴ اثر روی سکوی برترین‌ها ایستاد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، همزمان با برگزاری سومین جشنواره تولیدات پویانمایی و عروسکی کشور که از ۲۴ تا ۲۶ بهمن در سیستان و بلوچستان برگزار شد این رویداد بعد از سه روز برگزاری با معرفی و شناخت آثار برتر به کار خود پایان داد.

بنابراین گزارش در این جشنواره که در راستای کشف استعدادهای جدید، تبادل فکر و آموزش علاقمندان به پویانمایی و برنامه‌های عروسکی برگزار شد. مرکز پویانمایی صبا با ۴ اثر در بخش های مختلف توانست روی سکوی برترین‌ها بایستد.

دریافت تندیس و جایزه نقدی در بخش لی اوت به امیرحسین‌هاشمی‌برای پویانمایی «آنی و مانی»، کسب دیپلم افتخار و جایزه نقدی با موضوع مقاومت به اسدالله دیانتی برای تولید پویانمایی «سلام بر ابراهیم»، کسب دیپلم های افتخار و جایزه‌های نقدی  در بخش بهترین اثر با موضوع انتخابات به سید مسعود صفوی برای ساخت پویانمایی «شکرستان» و «رعنا دختر دهقان» با موضوع هویت زن ایرانی ساخته علی نجفی امامی از موفقیت ها و جوایز مرکز پویانمایی صبا در سومین جشنواره تولیدات پویانمایی و برنامه‌های عروسکی کشور بود.

لازم به ذکر است این جشنواره بیانگر قابلیت‌های متنوع در حوزه پویانمایی و عروسکی و نگاه ویژه سازمان صداوسیما به این قابلیت های استان‌هاست که برگزاری آن خواهد توانست به نوبه خود وضعیت صنعت انیمیشن و تولیدات عروسکی این مرزو بوم را به سمت تولیدات فاخر و ماندگار به جریان بیاندازد.

امتیاز شما