امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

«سینما بهمن» روی آنتن رادیو تهران

مشاهده ۱۵۲
۱۴۰۲/۱۱/۱۴- ۰۷:۵۵

«سینما بهمن» کاری از گروه فرهنگ، جامعه و سلامت است که با استقرار تیم برنامه ساز رادیو تهران در کاخ جشنواره، به صورت زنده روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، هدی فلاح، تهیه کننده و نویسنده ویژه برنامه «سینما بهمن» از پوشش جشنواره فیلم فجر در برج میلاد خبر داد و گفت: «سینما بهمن» کاری از گروه فرهنگ، جامعه و سلامت که با استقرار تیم برنامه ساز رادیو تهران در کاخ جشنواره، به صورت زنده روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می رود و ویژه آخرین اخبار و رویدادهای جشنواره فیلم فجر امسال تدارک دیده شده است.

وی با بیان جزئیات بیشتر افزود: سینما بهمن در 11 برنامه،  تا 22 بهمن ماه، از محل برگزاری جشنواره (برج میلاد)، ساعت 21 تا 22  روی آنتن رادیو تهران می رود. به عبارتی سینما بهمن یک برنامه محیطی که در قالب مجله ای با آیتم های متنوع تهیه و تدارک دیده شده است.

این برنامه نگاهی تحلیلی به جشنواره فجر و فیلم های اکران شده دارد و به تاثیر جشنواره در اقتصاد شهر و جشنواره فجر از نظر بین المللی، ملی یا منطقه ای می‌پردازد. بررسی فیلم ها از منظر بازیگری، از منظر فیلمبرداری، صدابرداری، فیلمنامه و موسیقی از دیگر مواردی است که در این برنامه به آنها پرداخته می‌شود.

گفت وگو با عوامل فیلم های سینمایی از کارگردان، بازیگران، فیلمنامه نویس و... و اطلاع رسانی آخرین اخبار و رویدادهای جشنواره فیلم فجر و فیلم های در حال اکران از دیگر رویکردهای این برنامه است که علاقه مندان می توانند برنامه سینما بهمن را از رادیو تهران دنبال کنند.

امتیاز شما