امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفتگو با حمیدرضا صحراگرد، مدیر شبکه رادیویی تهران:
گفتگو با حمیدرضا صحراگرد، مدیر شبکه رادیویی تهران:

حماسه دیگری در راه است/رادیو همراه با مردم در انتخابات

مشاهده ۱۵۵
۱۴۰۲/۱۱/۱۸- ۱۱:۰۳
تعداد بازدید:155

مدیر شبکه رادیویی تهران، توجه به تولیدات محتوایی موثر و جذاب رادیویی، استفاده از ساختاری خلاقانه و بهره مندی از ساز و کارهای ابتکاری را از ملزومات ایجاد مشارکت پرشور در انتخابات دانست.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حمیدرضا صحراگرد، مدیر شبکه رادیویی تهران با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: انتخابات در نظام مردم محور یکی از ارکان اساسی در تحقق جمهوریت نظام و نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت کشور محسوب می‌شود و مشارکت مردم در عرصه انتخابات، تقویت جمهوریت و اقتدار حاکمیت را به همراه خواهد داشت. در این میان رسانه ملی به عنوان فراگیرترین رسانه در کشور رسالتی خطیر در زمینه سازی برای مشارکت در انتخابات بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: توجه به شعار اصلی رسانه ملی در دوره تحولی یعنی هویت محوری و عدالت گستری حاکی از آنست که سازمان صداوسیما به عنوان رسانه مرجع در مسیر ارتقاء هویت انقلاب ایران اسلامی و ایجاد عدالت رسانه ای، در همه مناطق کشور گام برمی دارد.

مدیر شبکه رادیویی تهران با اشاره به ملزومات مشارکت پرشور مردم در انتخابات افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص توجه به چهار راهبرد در انتخابات شامل مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت، رسانه ملی نیز می‌بایست نقش ممتاز خود را برای ایجاد مشارکت پرشور در انتخابات و ایجاد فضای رقابتی سالم ایفاء نمایم که از جمله ملزومات این امر توجه به تولیدات محتوایی موثر و جذاب، استفاده از ساختاری خلاقانه و بهره مندی از ساز وکارهای ابتکاری برای ایجاد فضای رقابتی در انتخابات است.

صحراگرد در پایان افزود: راه اندازی 200 کانال انتخاباتی برای معرفی نامزدهای انتخابات در همه حوزه‌های انتخابیه، ایجاد فرصت تبلیغاتی در فضای مجازی تلوبیون و ایران صدا، حضور نخبگان و چهره‌های تاثیرگذار از طیف ها و جریان‌های مختلف در قاب رسانه از جمله اقدامات رسانه تحولی برای برگزاری پرشور انتخابات اسفندماه است که می تواند برگ زرین دیگری در دفتر پرافتخار رسانه ملی در خدمت به انقلاب و مردم باشد.

امتیاز شما