امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

سفر شبکه چهار به «شهر سیارکی»

مشاهده ۱۷۵
۱۴۰۲/۱۲/۰۷- ۱۳:۲۸

فیلم سینمایی «شهر سیارکی» با گویندگی ۴۱ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این سینمایی در گونه کمدی و درام محصول آمریکا در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه چهار سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی شراره حضرتی و صدابرداری آن به عهده فرشید فرجی بوده است. رضا آفتابی، ارغوان افراسیاب، مهوش افشاری، دانیال الیاسی، ناهید امیریان، علیرضا باشکندی، شهراد بانکی، فاطمه برزویی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، مونا خجسته، سیما رستگاران، علی اصغر نیک رضایی، سمیه رهنمون، شیرین روستایی، آرزو روشناس، منوچهر زنده دل، افشین زی نوری، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، پریا شفیعیان، خسرو شمشیرگران، محمد صادقیان، سحر صحامیان، مهسا عرفانی، بهروز علی محمدی، میلاد فتوحی، شروین قطعه ای، سعید مظفری، مریم معینیان، علی منانی، اسفندیار مهرتاش، غلامرضا مهرزادیان، علی همت مومیوند، بهمن‌هاشمی، علیرضا ناصحی، منوچهر والی زاده، رزیتا یاراحمدی، نازنین یاری و شراره حضرتی صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

خلاصه روایت این اثر از این قرار است که: آگی استین بک عکاس خبری جنگ، با وودرو، پسر نوجوان روشنفکرش و سه دختر کوچکترش، خود را به همایش منجمان جوان می‌رسانند. ماشین آگی خراب می‌شود و او به همین خاطر با پدر شوهرش استنلی تماس می‌گیرد و از او طلب کمک می‌کند. استنلی که دل خوشی از دامادش ندارد، او را متقاعد می‌کند که در مورد مرگ مادرشان با بچه‌ها صحبت کند، چون او این موضوع را از فرزندانش پنهان نگاه داشته است.

«شهر سیارکی» آخرین اثر وس اندرسون، کارگردان صاحب سبک سینما، که به قیاس اغلب آثار او، یک کمدی با شیوه ی روایت بسیار متفاوت و ساختی هنرمندانه و خاص است. فیلم در عین حال پر از بازیگران معروف است. فیلم به خاطر تمام این ویژگی‌ها می تواند یک خوراک دلچسب و واقعی برای دوستداران سینمای هنری باشد. فیلم برنده و نامزد بیش از هفتاد جایزه از جشنواره‌های مختلف و معتبری مانند کن شده است.

شبکه‌ی چهار سیما، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

امتیاز شما