امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

تقدیر مدیرکل صداوسیمای گلستان از مهندسان فنی به مناسبت روز مهندس

مشاهده ۱۱۱
۱۴۰۲/۱۲/۱۰- ۰۹:۲۶

به مناسبت ۵ اسفند و روز مهندس، شکری نیا مدیر کل صدا و سیمای گلستان میزبان همکاران فنی این مرکز در سالن جلسات رسانه استانی بود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صدا و سیما در این دیدار ضمن تبریک روز مهندس و اعیاد شعبانیه در جمع همکاران فنی مرکز گفت: پنجم اسفند، روزی که در تقویم رسمی‌کشورمان به یاد دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس نامیده شده است.

شکری نیا در ادامه بیان داشت: مهندسان، با استفاده از علم، هنر و خلاقیت، مسائل و نیازهای جامعه را شناسایی و راه حل های مناسب و خلاقانه برای آنها ارائه می دهند و نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت جوامع ایفا می‌کنند.

وی ضمن قدردانی از زحمات همکاران فنی مرکز گفت: دقت، خلاقیت، نظم و محاسبه دقیق را از خصوصیات مهندسین برشمرد و نقش آنان در رسانه استانی را برجسته دانست.

مدیر کل صدا و سیما افزود: با توجه به عملیاتی شدن طرح های مختلف برای توسعه و نوسازی تجهیزات مراکز، زحمات مهندسین در بخش فنی عمرانی و انفورماتیک و تاسیسات و ارتباطات زمینی بیش از پیش افزایش پیدا کرده و شاهد هستیم که همکاران از هیچ تلاشی برای افزایش سرعت و پیشرفت در کارها دریغ نکرده اند.

شکری نیا با اشاره به کارهای بزرگی که در آستانه انتخابات ۱۱اسفند در بحث راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی در استان و کشور انجام شده است گفت: توسعه و پایداری فنی و تجهیزاتی و سیگنال رسانی رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی و شبکه‌های استانی، مرهون تلاش مستمر مهندسین و تکنسین‌های فنی مرکز است.

تصاویر

امتیاز شما