امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

ضبط وپخش ۴۲ مناظره انتخاباتی در صداو سیمای گلستان

مشاهده ۱۶۲
۱۴۰۲/۱۲/۱۰- ۱۰:۰۰

مدیر کل صدا و سیمای گلستان دربرنامه زنده انتخاباتی رسام سیمای گلستان حاضر شد و با مخاطبین همیشه همراه شبکه استانی سخن گفت و از ضبط و پخش۴۲ مناظره در رسانه استانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  رسول شکری نیا در ابتدا ضمن قدردانی از زحمات رئیس سازمان صدا و سیما گفت: رسانه ملی امسال در اقدامی قابل توجه از اوایل سال اقدام به تشکیل ستاد انتخابات و با همفکری و همراهی جمعی از نخبگان و فعالان سیاسی و چهره‌هایی که در حوزه محتوا دارای شناخت و بینش ویژه بودند چند برنامه ویژه را طراحی کرد.
وی در ادامه افزود: اقدام قابل توجه و بی نظیری دیگری رسانه ملی تاسیس 197 شبکه تلویزیونی شهرستانی به ازای تمام حوزه ی انتخابیه کشور که سهم استان گلستان6 شبکه انتخابیه بود.

مدیر کل صدا و سیما اظهار داشت: راه اندازی این شبکه‌های نیاز به زیر ساخت ویژه ای از نظر هزینه و فناوری داشت که با تلاش همکاران فنی در ماه گذشته راه اندازی شد. در کل کشور و میزان پوشش کل کشور به حدود 85 درصد به بالا بود و در استان گلستان همکاران فنی همت ویژه ای کردند و با تلاش شبانه روز میزان پوشش استان گلستان بالای 93 درصد است و از میانگین کشور8 درصد بالاتر است و از همکاران فنی صدا و سیمای گلستان تشکر می‌کنم.

شکری نیا در این برنامه از ضبط ۴۲ مناظره از 6 حوزه انتخابیه در رسانه استانی خبر داد و اظهار کرد: هر یک از این مناظره‌ها به مدت۱۲۰ دقیقه ضبط و پخش شد.

وی در ادامه افزود: از دست اندرکاران برنامه رسام که شبانه روز تلاش کردند که این مناظرات بارگذاری شود تشکر میکنم.
مدیر کل صدا و سیما از اضافه شدن شبکه تلویبیون هم برای پخش مناظرات خبر داد و گفت: علاوه بر ویژه برنامه رسام، پویش ملی دعوت، تولید تله فیلم و تریبون‌های انتخاباتی در راستای افزایش و ایجاد شور انتخاباتی در شبکه استانی انجام شده است.
مدیرکل صدا و سیمای استان گلستان با اشاره به اینکه استان به لحاظ تولید و پخش برنامه در تراز شبکه‌های ملی قرار گرفته است گفت: هیچ استانی نداریم که هم تراز استان گلستان در تأمین و تولید برنامه‌های پخش انتخاباتی باشد.

تبلیغات نامزدهای مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۲ بامداد چهارشنبه آغاز شد و تا هشت صبح پنجشنبه ۱۰ اسفند ادامه یافت.

 

تصاویر

امتیاز شما