امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
رئیس نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه گلستان:
رئیس نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه گلستان:

جامعه المصطفی ثمره انقلاب اسلامی و نگاه تقریبی امام و رهبری است

مشاهده ۱۰۰
۱۴۰۲/۱۲/۱۹- ۱۲:۴۷

حجت الاسلام سید کمال حسینی رئیس نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه گلستان با اهداء لوح سپاس از مدیر کل صداوسیما و همکاران وی بخاطر تلاش های بی شائبه در خلق و ثبت حماسه ای دیگر در انتخابات و تعاملات ایشان در برگزاری همایش های بین المللی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صداوسیمای استان با حضور در جامعه المصطفی العالمیه گلستان با بیان اینکه جامعه المصطفی متعلق به انقلاب اسلامی و نگاه تقریبی امام و رهبری است افزود: این نگاه امروز در سایه هدایت رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در تئوری و عمل در بخش‌های مختلف کشور حاکم شده است.

شکری نیا در ادامه بیان داشت: نگاه تقریبی تنها راهکار حل مشکلات جهان اسلام است و امروز جمهوری اسلامی طلایه دار این نگاه در جهان اسلام به شمار می رود.

وی گفت: دشمنان امت اسلامی‌با علم به تاثیر اندیشه تقریبی در نظام بین الملل با استفاده از تمام توان و ظرفیت رسانه ای خود تلاش می‌کنند در این مسیر مانع تراشی کنند.

مدیر کل صدا و سیما افزود: تمسک به قرآن و اهل بیت علیهما السلام تنها راهکار نجات و رهایی امت اسلامی از مشکلات است و بر همین اساس دشمنان وارد کردن خدشه به ارکان اسلام مانند قرآن و اهل بیت پیامبر را در دستور کار قرار داده اند.

شکری نیا گفت: مقام معظم رهبری در یک مقطع تاریخی با صدور فتوای ممنوعیت بی حرمتی به مقدسات اهل سنت جریان تکفیر را کاملا منزوی کردند و نگاه ما در رسانه ملی هم در چارچوب همین نگاه است.

وی افزود: رسانه استانی در همه رویدادهای فرهنگی و مذهبی استان در ماه‌های اخیر حضوری کم سابقه داشته است و از جهت کمی و کیفی دستاوردهای بی نظیری کسب کرد.

مدیر کل صدا و سیما گفت: پوشش برنامه‌های برگزار شده در جامعه المصطفی توسط صداوسیما نیز در ماه‌های اخیر بی سابقه بود و از این پس صدا و سیمای استان خانه دوم همه صاحبان اندیشه خواهد بود؛ همچنین از ظرفیت های فرهنگی و خرده فرهنگی استان استفاده خواهیم کرد.

در ادامه این مراسم رئیس نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه گلستان در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از مدیر کل صداوسیما و معاونین و مدیران ایشان گفت: بذر جامعه المصطفی در سال تشکیل نظام جمهوری اسلامی‌ بوسیله حضرت امام خمینی ( ره ) کاشته شد و امروز تبدیل به درختی تنومند شده است.

حجت الاسلام سید کمال حسینی با بیان اینکه جامعه المصطفی چهل شعبه در خارج و پانزده نمایندگی در داخل کشور دارد افزود: واحد گلستان در زمره موفق ترین نمایندگی‌های جامعه المصطفی در کشور محسوب می‌شود و همه دانشجویان آن از اهل سنت هستند.

وی گفت: طلاب هفده ملیت مختلف در نمایندگی گرگان در ۲۶ رشته زیر نظر ۱۲۰ استاد تحصیل می‌کنند.
رئیس نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه گلستان تاکید کرد: تقویت بصیرت سیاسی طلاب این مجموعه علمی‌به همراه تقویت نگاه متعادل دینی از جمله اهداف مهم این مجموعه است.

حجت الاسلام سید کمال حسینی گفت : تعامل صدا و سیما با جامعه المصطفی می تواند در بسیاری از زمینه‌ها منشاء خیر باشد و والحق و الانصاف رسانه ملی و استانی در این آزمون و انتخابات سرنوشت ساز همراه با مردم غیور ایران اسلامی خوش درخشیدند.

تصاویر

امتیاز شما