امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

رادیو جوان در کنار شما به درخشندگی ویژه برنامه آبی فیروزه‌ای

مشاهده ۸۷
۱۴۰۲/۱۲/۲۲- ۱۰:۵۵

در بخش گزارش مساجد ویژه برنامه «آبی فیروزه‌ای» رادیو جوان سعی می‌کنیم با برقراری ارتباط با مساجد مختلف کشور به معرفی برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف آن‌ها در ماه مبارک رمضان بپردازیم.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معصومه ملالو تهیه کننده ویژه برنامه «آبی فیروزه‌ای» رادیو جوان با اشاره به مضمون این برنامه اظهار کرد: ویژه برنامه "آبی فیروزه‌ای" از سال 91 در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه رادیویی جوان رفته است و امسال نیز این روند ادامه خواهد داشت. در این سری از ویژه برنامه آبی فیروزه‌ای؛ برنامه به صورت موضوع‌محور به سمع مخاطبان گرامی خواهد رسید.

وی همچنین عنوان کرد: این ویژه برنامه به بررسی دعاهای روز ایام مبارک ماه رمضان می‌پردازد و هر روز یک نکته از این ادعیه را مد نظر گرفته و برنامه را حول محور آن تقدیم مخاطبان خواهیم کرد و با این روند توجه مخاطبان را به نکاتی خاص و ویژه جلب می‌کنیم که بی‌تردید در زندگی شخصی و اجتماعی آنها تأثیرگذار خواهد بود و  این مهم برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

ملالو تهیه کننده ویژه برنامه "آبی فیروزه‌ای" در ادامه معرفی این ویژه برنامه افزود: در سال‌های گذشته در بخشی از برنامه؛ قاریان ممتاز کشور را دعوت می‌کردیم تا با ما به گپ و گفت بنشینند؛ اما امسال با اِعمال تغییر و تحولاتی هدفمند و خاص، روند برنامه را تغییر داده‌ایم.

وی افزود: امسال این برنامه متشکل از بخش‌های مختلفی همچون؛ "ذکر دعای روز" و "گزارش مساجد" است که در بخش "گزارش مساجد" سعی می‌کنیم با برقراری ارتباط با مساجد مختلف کشور به معرفی برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف آنها در ماه مبارک رمضان بپردازیم. در این میان آنچه که از اهمیت ویژه برخوردار است، معرفی برنامه‌های ویژه مساجد در راستای جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به مساجد است.

معصومه ملالو ضمن اشاره به روند هماهنگی این برنامه با شهرها و استان‌های مختلف کشور بیان کرد: تا کنون مناطقی همچون کرمان، ارومیه، کرج، خلیج فارس و هرمزگان اعلام آمادگی و همکاری کرده‌اند که ما را در این ویژه برنامه همراهی کنند. قرار بر این مهم است که این شهرها گزارش‌های خود را از مساجد منتخب برای ما ارسال کنند تا ویژه برنامه‌ای خاص و منحصر به فرد را روی آنتن ببریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ویژه برنامه "آبی فیروزه‌ای"کاری از گروه معارف و تاریخ رادیو جوان با مدیریت دکتر عباس رجب سلمانی، مجید عسگری گوینده و خانم لیلا طاهری گزارشگر برنامه و خانم سمیه نازنینی نویسندگی برنامه را بر عهده دارند و در انتها باید تأکید کنم که این ویژه برنامه با تلاش مستمر و شبانه روزی دست اندر کاران عزیزمان در رادیو جوان است که هر روز از ساعت 12 در ایام ماه مبارک رمضان روی موج fm ردیف 88 مگاهرتز تقدیم شنوندگان عزیز شبکه رادیویی جوان می‌شود.

امتیاز شما