امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

"شب عزیز" مهمان رمضانی شنوندگان رادیو جوان می‌شود

مشاهده ۸۷
۱۴۰۲/۱۲/۲۲- ۱۲:۱۹

ویژه برنامه "شب عزیز" رادیو جوان هر شب در ایام ماه مبارک رمضان با بخش‌هایی متنوع و جذاب و با حضور کارشناسان مذهبی تقدیم مخاطبان عزیز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیروس رجبی تهیه کننده برنامه "شب عزیز" در راستای تبیین ویژه برنامه‌های ماه رمضان عنوان کرد: ویژه برنامه شب‌های ماه مبارک رمضان، کاری از گروه تاریخ و معارف شبکه رادیویی جوان هر شب از ساعت 24 تا 1:30 بامداد روی آنتن شبکه رادیویی جوان می‌رود. این برنامه از اول ماه مبارک رمضان آغاز و تا روز عید فطر ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه عنوان کرد: مجید عسگری به عنوان گوینده ما را در این برنامه یاری می‌کند و حجت الاسلام ‌و المسلمین علی آقا بابا کارشناس مذهبی با تفسیر آیه‌ای از قرآن کریم روح مخاطبان عزیز را جلا می‌دهد.

تهیه کننده برنامه "شب عزیز" با اشاره به بخش‌های مختلف این برنامه تأکید کرد: ما با توجه به نیازهای روحی و معنوی افراد در این ایام مبارک؛ به موضوعاتی همچون دعا کردن، معیارهای دوستی، شادی، صرفه جویی، آبروداری، رازداری، صبوری، امانت‌داری، آرامش و... خواهیم پرداخت که بی شک زندگی مخاطبان را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد و تأثیر بسزایی بر رفتار فردی و اجتماعی افراد خواهد گذاشت.

سیروس رجبی همچنین ادامه داد: در بخش دیگری از این ویژه برنامه رادیویی به معرفی یک شهید و قرائت وصیت نامه وی می‌پردازیم که از لحاظ معنوی ارزش فوق‌العاده و با این شب‌های عزیز قرابت بسیاری دارد. از این رو؛ ویژه برنامه "شب عزیز" در پایان هر شب به یکی از شهدا تقدیم خواهد شد.

وی با اشاره به یکی دیگر از بخش‌های این ویژه برنامه عنوان کرد: در بخشی از این برنامه رادیویی به "منطق الطیر" عطار نیشابوری می‌پردازیم که اجرای این بخش مهم را آقای مهدی رستمی‌بر عهده دارند و بخش‌های ویژه و مناسب این شب‌ها را از کتاب "منطق الطیر" استخراج و با صدا و بیانی شیوا روایت می‌کنند.

وی افزود: سرکار خانم زهرا متقیان نژاد در هر برنامه از "شب عزیز" ما را با آیین، آداب و رسوم شهرها و روستاهای مختلف کشور در ماه مبارک رمضان آشنا خواهند کرد که عنوان این بخش؛ "آیین رمضان" در نظر گرفته شده است.

تهیه کننده ویژه برنامه "شب عزیز" همچنین گفت: آقای سید علی جلالی نیز به صورت مجازی با روزه اولی‌ها مصاحبه گرفته است که در میان برنامه پخش خواهد شد و مخاطبان گرامی را با حال و هوا و تجربه نخست این افراد از روزه داری آشنا خواهد کرد.

سیروس رجبی یکی از بخش هاب جذاب ویژه برنامه "شب عزیز" را بخش هنرمندان خواند و افزود: گفتگو با هنرمندان و خوانندگان جوان کشور بخش دیگری از این ویژه برنامه است که به معرفی آنان و آثار مرتبط با ماه مبارک رمضان آنان خواهد پرداخت و در بخش پایانی برنامه به سراغ خیرین سراسر کشور می‌رویم با آنان به گپ و گفت می‌نشینیم تا این سنت حسنه را بیش از پیش رواج دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید آن می‌رود که این ویژه برنامه متنوع و خاص مورد توجه مخاطبان شبکه رادیویی جوان قرار گیرد و انگیزه‌ای باشد برای ادامه چنین روندی برای ما خادمین در رسانه ملی کشور عزیزمان.

ویژه برنامه «شب عزیز» کاری از گروه تاریخ و معارف با مدیریت دکتر عباس رجب سلمانی و به تهیه کنندگی سیروس رجبی و با اجرای مجید عسگری و به همراه کارشناس مذهبی حجت  اسلام و المسلمین علی آقا بابا و دیگر عوامل در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۴ هرشب روی موج fm ردیف ۸۸ مگاهرتز تقدیم مخاطبین شبکه رادیویی جوان می‌شود.

امتیاز شما