امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدارک رادیو ایران در آستانه عید سعید فطر

مشاهده ۸۸
۱۴۰۳/۰۱/۲۱- ۱۰:۳۹

رادیو ایران با ویژه برنامه‌های «قنوت شکر»، «صبح عید با شما»، «سلسه موی دوست»، «به افق نور»، «گلبانگ»، «دلخنده» و «جشن سپاس» به استقبال عید سعید فطر می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، با فرا رسیدن «عید سعید فطر» برنامه‌های این شبکه حال و هوای عیدانه می‌گیرد.

 «قنوت شکر» چهارشنبه بیست و دوم فروردین با موضوع شکرانه یک ماه عبادت بندگی در ماه رمضان و بررسی آثار برکت این ماه در زندگی با حضور کارشناسی محمد نصرآبادی و به تهیه کنندگی عبدالله علایی و وحید بیات ساعت ۶:۳۵ پخش می‌شود.

 «صبح عید با شما» عیدانه دیگری است که چهارشنبه و پنجشنبه به تهیه کنندگی ساجد قدوسیان ساعت 9:00 تقدیم می‌شود.

 «سلسه موی دوست»  روز چهارشنبه به بیان ابعاد معنوی عید فطر در رابطه با عید ایمان و بهار روزه داری اهل ایمان می‌پردازد. این برنامه به تهیه کنندگی رضا ضفری ساعت 11:00 تقدیم می‌شود.

 «به افق نور» نیز در همان روز، با حضور حجت الاسلام ادیب یزدی و محمد پویا مفرد به موضوع مفهوم عید واقعی و حفظ کردن اعمال در ماه مبارک رمضان می‌پردازد. این برنامه به تهیه کنندگی حسین معصومی و با اجرای حمیدرضا رضایی ساعت 11:25پخش می‌شود.

 «گلبانگ» نیز به مناسبت عید سعید فطر قطعه «سیب سرخ عید» را با صدای علیرضا افتخاری تقدیم مخاطبان رادیو ایران می‌کند. «گلبانگ» به تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی و با اجرای مریم نشیبا از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۱۵:۰۰ پخش می‌شود.

 «دلخنده» نیز عیدانه دیگری است که در همین روزساعت ۱۵:۳۰ تقدیم می‌شود.

 «جشن سپاس» نیز هم‌صدا با همه مسلمانان جهان عید بندگی را چهارشنبه بیست و دوم فروردین جشن می‌گیرد. این برنامه به تهیه کنندگی حسین معصومی و با حضور حجت الاسلام مسلم داوود نژاد و با اجرای حمیدرضا رضایی ساعت 17:00 از رادیو ایران موج اف ام ردیف ۹۰ مگاهرتز و موج ای ام ردیف ۵۵۸ کیلوهرتز پخش می‌شود.

 رادیو ایران ضمن قبولی طاعات و عبادات پیشاپیش عید سعید فطر را تبریک می‌گوید.

امتیاز شما