امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

حضور هنرمندان در جمع بیماران ام اس

مشاهده ۳۷۲
۱۳۹۸/۰۵/۲۸- ۱۳:۲۱

ویژه برنامه عید غدیر رادیو فرهنگ با عنوان «آیینه تا آیینه » روز سه‎شنبه ساعت 9 تا 11 مهمان بیماران ام اس بیمارستان فیروزگر می‎شود و از آنجا برنامه را تقدیم شنوندگان می‌کند.

به گزارش  روابط عمومی رسانه ملی،  برنامه « آینه در آینه»  رویکرد تفریحی، سرگرمی واجتماعی دارد  و نمایش، گزارش های زنده از مراسم عید سعید غدیر، کارشناس مذهبی و مسابقه تلفنی از بخش‎های دیگر این برنامه است.

نیکنام  جبرائیلی پور تهیه‎کننده این برنامه گفت: «آیینه در آیینه» برنامه‎ای ویژه عیدغدیر خم است و در این برنامه تلاش می‌کنیم ساعات خوش را برای شنوندگان رقم بزنیم.

وی افزود: در این برنامه از هنرمندانی چون میلاد کیایی (نوازنده) و خوانندگانی همچون حسن فداییان، یاور اقتداری؛ مهدیار معصومی، بیوک مسکرزاده دعوت شده است همچنین  بازیگرانی مثل امیر زنده دلان؛ نازنین مهیمنی نیز در این برنامه اجرای نمایش رادیویی دارند.

این برنامه در بیمارستان فیروزگر تهران و برای جمع بیماران ام اس  اجرا می‌شود و به طور زنده و مستقیم به همت گروه جامعه رادیو فرهنگ، به تهیه‎کنندگی نیکنام جبرائیلی پور و اجرای حسین خدادبیگی و گویندگی نیلوفر پاشایی، سه‎شنبه 29 مرداد، روی موج اف ام ردیف 106مگاهرتز پخش می‌شود.

همچنین رادیو فرهنگ در برنامه‌هایی چون «شعر شبانه» ضمن غدیرخوانی، جایگاه این عید در شعر فارسی و «هفت کوچه» با موضوع عید غدیر و فرهنگ عید دیدنی و لباس نو پوشیدن در این روز در فرهنگ نواحی مردم ایران و برنامه دریا در غدیر که به عید غدیر در کشورهای شبه قاره و ایران اختصاص دارد به موضوع غدیر می‌پردازد.

 

امتیاز شما