امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

برگزاری همایش «ایران جغرافیای مهربانی» در سبزوار/ رادیو فرهنگ به دنبال ترویج فرهنگ همدلی

مشاهده ۲۵۱
۱۳۹۹/۱۲/۰۶- ۱۳:۰۵

مدیر شبکه رادیو فرهنگ از برگزاری همایش ملی «ایران جغرافیای مهربانی» در سبزوار خبر داد و گفت: همزمان با برگزاری این همایش، پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در سبزوار قرائت خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، علیرضا حبیبی مدیر شبکه رادیویی فرهنگ، درباره این همایش گفت: همزمان با برگزاری همایش ملی ایران جغرافیای مهربانی پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی‌به این همایش در سبزوار قرائت می‌شود.
وی با بیان اینکه این همایش با حضور خیرین و مسئولان و به منظور پرداختن به مسائل مختلف درباره خیرین و اقدامات انجام شده و سوژه‌های دست اول برگزار می‌شود بیان داشت: اقدامات خیرین سلامت، ساخت کتابخانه توسط خیرین، خیرین ازدواج، خیرین اجتماعی و درمانی از موضوعات مهم همایش است.

حبیبی با اشاره به اینکه در سبزوار اولین همایش «ایران جغرافیای مهربانی» برگزار خواهد شد و بعد از آن در برخی دیگر از استان‌های کشور این همایش برگزار می‌شود، تصریح کرد: اجرای این همایش در سبزوار و در دیار سربداران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و گروه‌های جهادی علاوه بر شرکت در نشست علمی ملاهادی سبزواری به درمان و کمک به نیازمندان این منطقه می‌پردازند.

وی اضافه کرد: ایران جغرافیای مهربانی در آستانه یکسالگی است، حرکتی که لبیکی بر منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه بود و تا امروز خیریه‌های بسیاری را به مردم معرفی کرده است و پل ارتباطی مردم و گروه‌های جهادی است.

اهدای نشان سفیر نیکوکاری

وی با اشاره به پرداختن با این موضوع در رادیو فرهنگ در برنامه‌های مختلف، بیان کرد: یکی دیگر از کمک‌های مردمی‌که جهانیان را شگفت‌زده کرده است، موضوع کمک‌های خیرین در ایران برای مقابله با کرونا و تهیه بسته‌های معیشتی است که در این همایش ملی که برای اولین بار در سبزوار برگزار می‌شود، نشان سفیر نیکوکاری به برخی از خیرین اهدا خواهد شد.
« ایران جغرافیای مهربانی» از پنجشنبه هفتم تا شنبه نهم اسفندماه به مدت سه روز از سبزوار روی آنتن می رود و از ساعت۰۹:۰۰ صبح جایگزین برنامه هفت کوچه می‌شود.
علاقه مندان می توانند این برنامه را از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز و ای ام ردیف ۵۸۵ کیلوهرتز بشنوند.

امتیاز شما