امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

برنامه‎های روز شنبه رادیو اقتصاد

مشاهده ۷۳۱
۱۳۹۸/۰۴/۱۲- ۱۵:۴۲

رادیو اقتصاد شنبه 15 تیر در برنامه‌های متعدد خود، مباحثی چون نبود قوانین برای عملی شدن وعده‌های مسئولان، مقابله با استرس‎های شغلی و ... را بررسی می‎کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو اقتصاد در برنامه «رویش» شنبه 15 تیر ماه، مقابله با استرس‎های شغلی را موضوع بحث قرار داده است. امید فدایی‎منش، مشاور حوزه کسب و کار در این برنامه درخصوص مقابله با استرس‎های شغلی صحبت می‌کند. این برنامه به سوالاتی چون؛ استرس‎های شغلی چیست و چه علائمی دارد، تاثیر استرس بر عملکرد شغلی افراد و در نهایت سازمان و راهکارهای مقابله با استرس شغلی پاسخ می‎دهد. برنامه «رویش» کاری از گروه کسب و کار به تهیه‎کنندگی مهرگان طور سواد کوهی روزهای شنبه تا پنجشنبه ساعت 8 به مدت 60 دقیقه به روی آنتن می‎رود.
رادیو اقتصاد در برنامه «ایستگاه نود و هشت» شنبه 15 تیر ماه، تاثیر تبلیغات و تخفیفات در خرید افراد را تحلیل می‌کند. صاحبنظران در این برنامه درباره تاثیر تبلیغات و تخفیفات در خرید افراد صحبت می‎کنند. برنامه «ایستگاه نود و هشت» کاری از گروه اقتصاد و جامعه است که به تهیه‎کنندگی لیلا امیدیگانه شنبه تا پنجشنبه، ساعت 9 به مدت 60 دقیقه از رادیو اقتصاد به گوش می‌رسد.
رادیو اقتصاد در برنامه «کالای ایرانی» شنبه 15 تیر ماه، توان تولید دیگ زودپز را عنوان می‌کند. علی کربلائیان و مرتضی غفاری تولیدکننده زودپز در این برنامه راجع به توان تولید دیگ زودپز با یکدیگر به بحث و گفت‎وگو می‎نشینند. معرفی ظرفیت‎های تولید و توان تولید با کیفیت و انواع محصول تولیدی، آشنایی با نیازهای تولید ایرانی محصول مورد نظر، بررسی زیر ساخت‎های رونق تولید، بررسی شاخصه‌های تولید ایرانی محصول و افزایش توان رقابت در سطح کلان، آشنایی مردم با محصول تولید داخل از دیگر موضوعات این برنامه است. برنامه «کالای ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی است که به تهیه‎کنندگی لیلا امیدیگانه، شنبه تا پنجشنبه ساعت 10 به مدت 60دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.
رادیو اقتصاد در برنامه «اقتصاد مجازی» شنبه 15 تیر ماه، به بررسی عملکرد سازمان نظام صنفی و امور رایانه‎ای کشور (قسمت دوم) می‌پردازد. مهندس سیدعلی آذرکار عضو هیئت مدیره سازمان نظام صنفی امور رایانه‎ای کشور در این برنامه راجع به بررسی عملکرد سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور (قسمت دوم) صحبت می‌کند. آزمون مشاوران فناوری اطلاعات، انتخاب برترین‎های فناوری اطلاعات در کشور، نمایشگاه الکامپ، رگولاتوری نظام صنفی و برنامه‌های آینده از دیگر مواردی است که در برنامه بیان خواهد شد. برنامه «اقتصاد مجازی» کاری از گروه کسب و کار به تهیه کنندگی مطهره محرابی است که شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 14 به مدت 60 دقیقه به روی آنتن می‎رود.
رادیو اقتصاد در برنامه «چالش» شنبه 15 تیر ماه، نبود قوانین برای عملی شدن وعده‌های مسئولان را بررسی می‌کند. کارشناسان  در این برنامه در خصوص نبود قوانین برای عملی شدن وعده‌های مسئولان صحبت می‌کنند. پاسخگو بودن بعد از تغییر دولت ها،  ترسیم چشم‎اندازها بر اساس اسناد بالا دستی کشور نه وعده‌های غیرعملی، توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و ... از دیگر محورهای موضوعی خواهد بود. برنامه «چالش» کاری از گروه صنعت و بازرگانی به تهیه کنندگی سید وحید موسوی است که روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 15 به مدت 90۹۰ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود. 
رادیو اقتصاد در برنامه «نود و هشتی‌ها» شنبه 15 تیر ماه، دلایل ورودکالای بنگلادشی و پاکستانی به بازار پوشاک ایران را تحلیل می‌کند. کارشناسان و فعالان این حوزه در این برنامه درباره دلایل ورودکالای بنگلادشی و پاکستانی به بازار پوشاک ایران با یکدیگر صحبت می‌کنند. چرا در فرصت موجود پوشاک ایرانی جای خود را یشتر باز نمی‌کنند دلیل چیست؟، چقدر تولید کنندگان پوشاک کم کاری می‌کنند و چقدر دلایل دیگر نقش دارد؟ و ... از دیگر موارد قابل بررسی در این برنامه خواهد بود. برنامه «نود و هشتی‌ها» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه کنندگی مهرگان طور سوادکوهی است که شنبه تا پنجشنبه ساعت 17 به مدت 90 دقیقه از رادیو اقتصاد به سمع شنوندگان می‌رسد.
رادیو اقتصاد در برنامه «روستای ما» شنبه 15 تیر ماه، به موضوع ظرفیت تولید گیاهان دارویی در روستای سیاه رود می‌پردازد. کارشناسان این حوزه در این برنامه در خصوص ظرفیت تولید گیاهان دارویی در روستای سیاه رود مطالبی را به سمع شنوندگان می‎رسانند. برنامه «روستای ما» کاری از گروه کشاورزی به تهیه کنندگی لیلا امیدیگانه است که شنبه تا پنجشنبه ساعت 18:30 به مدت 30 دقیقه به روی آنتن می‌رود.
رادیو اقتصاد در برنامه «ساعت صنعت» شنبه 15 تیر ماه، شما شنوندگان را با صنعت گاز طبی و صنعتی  آشنا می‎سازد. کارشناسان و فعالان این حوزه در این برنامه راجع به صنعت گاز طبی و صنعتی سخن می‎گویند. برنامه «ساعت صنعت» کاری از گروه صنعت و بازرگانی است که به تهیه‎کنندگی لیلا امیدیگانه روزهای زوج از ساعت 21 به مدت 60 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

امتیاز شما