امروز سه شنبه  ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

فصل جدید «راهش اینه» در قاب تصویر شبکه هفت سیما

مشاهده ۶۳۲
۱۳۹۸/۰۴/۱۵- ۰۹:۱۷

فصل جدید برنامه تلویزیونی «راهش اینه» کاری از گروه مهارت‌های عمومی‌ است که از امروز شنبه 15 تیر، تقدیم مخاطبان شبکه آموزش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی‌ رسانه ملی، برنامه زنده تلویزیونی «راهش اینه» کاری از گروه مهارت‌های عمومی‌شبکه هفت سیماست که با موضوع کارآفرینی و راهکار‌هایی برای ایجاد اشتغال و کسب‌وکار از شنبه ۱۵ تیرماه روی آنتن شبکه هفت سیما می‌رود.

پس از پایان فصل نخست برنامه «راهش اینه»، فصل جدید این برنامه به کارگردانی سهیل سلیمانی و تهیه‌کنندگی پرتو رضایی، شنبه، یکشنبه و دوشنبه، ساعت ۱۷ از شبکه هفت سیما پخش می‌شود.

ایجاد انگیزه برای راه انداختن کسب‌وکار‌های کوچک با هدف تولید کالای ایرانی، معرفی کسب‌وکار‌های کوچک خانگی و نشان دادن مسیر درست کارآفرینی، مهارت‌آموزی‌های عصر دیجیتال در کسب‌وکار و ... مهم‌ترین سرفصل‌های این برنامه زنده تلویزیونی هستند.

قرار است فصل جدید این برنامه، نگاهی نو به مقوله کارآفرینی داشته باشد؛ برای همین در هر برنامه با صاحبان کسب‌وکار‌های کوچک و موفق خانگی، گفت‌وگویی کوتاه انجام می‌شود تا از تجربه‌های خود در این عرصه بگویند و الگوی کسانی شوند که در ابتدای مسیر کارآفرینی قرار دارند.

معرفی کسب‌وکار‌های کوچک و کم سرمایه، گفت‎وگو با کارشناسان حوزه کارآفرینی با هدف ارئه راهکار برای کارآفرینی کم‌دردسر و موفق، پخش مستند از زندگی کارآفرینان و سختی‌های مسیر کسب‌وکارشان، چرخی در فضای مجازی، گزارش‌های خبرنگاران این برنامه از موضوعات مبتلا به کارآفرینان و بررسی موضوعی و آماری این نکات، از دیگر بخش‌های این برنامه تلویزیونی هستند.

فریبا باقری، سعیده آغویی و شایسته صعودیان مجریان برنامه «راهش اینه» هستند که از شنبه ۱۵ تیر، ساعت ۱۷ از شبکه هفت سیما به صورت زنده پخش می‌شود.

امتیاز شما