امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

برنامه‌های رادیو فارس در تابستان امسال

مشاهده ۲۶۰
۱۳۹۸/۰۴/۲۴- ۱۰:۱۴

رادیو فارس در تابستان 98 برای اوقات فراغت مخاطبان خود برنامه‌های متنوع و متعددی را تدارک دیده و پخش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه‌های تابستان 98 رادیو فارس، به شرح زیر است:

برنامه «تقویت» به صورت زنده از ساعت 11:15 تا 12 شنبه تا چهارشنبه پخش می‎شود. این برنامه علاوه بر ایجاد فضایی مفرح برای مخاطبان در ایام تابستان، فعالیت‎های فرهنگسراها و اماکن آموزشی و تفریحی را نیز معرفی می‌کند.

برنامه کوتاه  «یک روز یک نکته» با هدف آموزش مهارت‎های مربوط به مباحث آموزشی مراکز فنی‎وحرفه‎ای و برنامه «بیست بیست» ویژه گروه نوجوان با تکیه بر موضوعات مربوط به نوجوانان در اوقات فراغت تابستان در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 16:15 تا 16:35 به صورت ضبطی تولید و پخش می‌شود.

«کوله پشتی» عنوان برنامه‎ای است که روزهای پنجشنبه هر هفته به صورت زنده از ساعت 7:15 تا 8، با هدف معرفی ظرفیت‎های طبیعت‎گردی استان و آموزش‎های لازم در آن خصوص پخش می‌شود. طبیعت‌گردی با رعایت مسائل زیست محیطی هدفی است که این برنامه برای پر کردن اوقات فراغت مخاطبان و ایجاد فضایی سالم دنبال می‌کند.

«فارس بوم» نام برنامه‎ دیگر رادیو فارس است که جمعه هر هفته به صورت ضبطی از ساعت 7:30 تا 8 با هدف آموزش و رعایت مسائل زیست محیطی و استفاده مخاطب از اقلیم بی‎نظیر استان در ایام فراغت تهیه و پخش می‌شود.

در برنامه «برگ سبز» هم روزانه یک کتاب برای مخاطبان معرفی می‌شود و با ترغیب به مطالعه تلاش می‌شود مخاطبان بخشی از اوقات فراغت خود را به مطالعه اختصاص دهند و برنامه «گذر چهار فصل» برنامه ترکیبی نمایشی است که با رویکردی تفریحی، سرگرمی و آموزشی در تلاش برای جلب رضایت مخاطب و پرکردن اوقات فراغت او در ساعت‎های 17:30 تا 19 پنجشنبه هر هفته است.

برنامه «نارنجستان» برنامه ترکیبی نمایشی دیگری است که با رویکردی تفریحی و سرگرمی در تلاش برای جلب رضایت مخاطب و پرکردن اوقات فراغت در ساعت 17:30 تا 19 جمعه هر هفته به سمع شنوندگان می‎رسد.

«سایبان مهر» عنوان ویژه برنامه گروه خانواده است که به صورت مستمر موضوع برنامه‎ریزی برای اوقات فراغت فرزندان و خانواده  را بررسی می‎کند.

برنامه‎ریزی مناسب برای روزهای پنجشنبه و جمعه در تابستان 98 با تولید برنامه تابستانه از ساعت 15:30 تا 23:30 و پخش موسیقی و ترانه‌های بومی و اطلاع‎رسانی‌های لازم و تولید برنامه «خانه دوست» ویژه معرفی مساجد و فعالیت‎های متعدد آن‎ها در زمینه اوقات فراغت، از دیگر برنامه‌های رادیو فارس در ایام تابستان است.

تصاویر

امتیاز شما