امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

راه‌های ایجاد درآمد از تدریس این هفته در «راهش اینه»

مشاهده ۵۰۹
۱۳۹۸/۰۴/۲۹- ۱۰:۲۹

کارشناسان برنامه تلویزیونی «راهش‌اینه»، این هفته از مشتری‎یابی و فروش در کسب‌وکارهای خانگی، ایجاد درآمد از طریق تدریس و سخنرانی و دلایل شکست و موفقیت کسب‌وکارها صحبت می‎کنند.

به گزارش روابط عمومی‌ رسانه ملی، این هفته، در سومین هفته از برنامه «راهش اینه» موضوعاتی مانند مشتری یابی و فروش در کسب‌وکارهای خانگی، ایجاد درآمد از تدریس و سخنرانی و دلایل شکست و موفقیت کسب‌وکارها مطرح می‎شود.

شنبه 29 تیر، علیرضا احدی در راهش اینه از مشتری‌یابی و فروش در کسب و کارهای خانگی صحبت خواهد کرد. ایجاد درآمد از تدریس و سخنرانی، موضوع برنامه یکشنبه 30 تیر است که با حضور سعید محمدی، مشاور ارشد کسب‌وکار مطرح می‌شود.

دوشنبه، 31 تیر، دکتر محسن برزگر خلیلی، موضوع دلایل شکست و موفقیت کسب‌‌وکارها را در برنامه ادامه خواهد داد. بخش نخست این بحث، هفته گذشته در راهش اینه مطرح شده است. این برنامه به تهیه‌کنندگی پرتو رضائیان، و با اجرای فریبا باقری، سعیده آغویی و شایسته صعودیان هر هفته روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت 17:15، از گروه مهارت‌های عمومی‌شبکه هفت روی آنتن این شبکه می‌رود. گفت‌وگو با کارآفرین‌ها، معرفی کسب‌وکارهای خانگی و کوچک، گفت‎وگو با کارشناسان حوزه کسب و کار و پاسخگویی به سوال‎ها .... از مهم‌ترین بخش‌های «راهش اینه» به شمار می‌رود.

امتیاز شما