امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

خوانش بخشی از کتاب «اشتباه در بخت ستارگان» در «رویای کاغذی»

مشاهده ۳۳۷
۱۳۹۸/۰۴/۲۹- ۱۴:۰۱

برنامه «رویای کاغذی» امشب شنبه 29 تیر، به معرفی و خوانش بخش‎هایی از کتاب «اشتباه در بخت ستارگان» نوشته جان مایکل گرین می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «رویای کاغذی» امشب 29  تیر، به معرفی و خوانش بخش‎هایی از کتاب «اشتباه در بخت ستارگان» نوشته «جان مایکل گرین» می‎پردازد و شنوندگان را با این اثر آشنا می‌کند.

برنامه «رویای کاغذی» برنامه‎ای از گروه کتاب رادیو فرهنگ است که هر شب ساعت 23:45، به بازخوانی قطعه‎ای از یک کتاب شامل داستان کوتاه، رمان و شعر از آثار شاخصی که با اقبال مخاطبان روبه‎رو شده‎اند و پر تیراژ بوده‎اند و به چاپ‎های چندم رسیده‎اند، اختصاص دارد.

اشتباه در ستاره‌های بخت ما یک داستان عاشقانه‌ نو و درعین‌حال متفاوت درباره‌ دو نوجوان مبتلا به سرطان است؛ ماجرایی عاطفی و درعین‌حال دلخراش با فرجامی قابل‌پیش‌بینیِ دو جوان روبه‌مرگ. شیوع بیماری‌های لاعلاج و افزایش تعداد بیماران در جهان موجب شده تا نویسندگان فراوانی به توصیف سرگذشت قربانیان و آسیب‌های اجتماعی و روحی ـروانی این بیماری‌ها بپردازند.

این برنامه با اجرای راضیه گردکاهد، تهیه کنندگی الهه بیات و نویسندگی مریم بیانی، برروی موج اف ام ردیف 106 مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

 

 

 

امتیاز شما