امروز دوشنبه  ۵ اسفند ۱۳۹۸

نسخه آزمایشی

راهکارهای فروش و مشتری‎مداری در «راهش اینه»

مشاهده ۷۵
۱۳۹۸/۰۵/۲۰- ۰۹:۵۰
در برنامه‌های قبلی «راهش اینه»، کارشناسان به این نکته اشاره کردند که در کسب‎وکارهای کوچک و به‎ویژه خانگی، فروش محصولات یکی از مشکلات اصلی محسوب می‌شود، بنابراین در این هفته، به موضوع راهکارهای فروش و مشتری مداری پرداخته می‎شود.

به گزارش روابط عمومی‌ رسانه ملی، در هفته ششم، یکشنبه 20 مرداد، بنا به درخواست بینندگانی که در پی کسب اطلاعات بیشتر درباره کسب‎وکارهای خانگی هستند، بابک شعبان‎نژاد، پژوهشگر و مدرس کسب ‎وکارهای خانگی، به تشریح فرآیند ثبت نام در سامانه مشاغل خانگی می‌پردازد و نکات کلیدی و مهمی را در این خصوص مطرح می‌کند.

روز دوشنبه 21 مرداد، مصادف با عید سعید قربان، راهکارهای مشتری‎مداری از زبان دکتر محسن برزگر خلیلی مطرح می‌شود. مشتری‎مداری ارائه خدماتی فراتر از نیاز مشتری است، به طوری که مشتری علاوه بر رضایت، از خرید خود خشنود باشند و محصول را به دیگران نیز معرفی کند.

هر مشتری ناخشنود می‎تواند با انتقال نارضایتی خود به دیگران، اثر منفی و غیرقابل جبرانی بر میزان فروش محصول داشته باشد. با وجود شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی، سرعت انتشار این اثرات منفی، خطری جدی برای کسب‎وکارها است.

برنامه «راهش اینه»، درباره کسب‎وکار و برنامه همه مردم است. برنامه «راهش اینه» به تهیه‎کنندگی پرتو رضائیان و اجرای فریبا باقری و سعیده آغویی، روزهای شنبه تا دوشنبه، ساعت 17 از شبکه هفت سیما پخش می‌شود.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما