امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
دیدار
دیدار

مرزبانان حافظان حریم ولایتند

مشاهده ۲۹۰
۱۳۹۸/۰۶/۱۴- ۱۱:۱۴
تعداد بازدید:290

سرهنگ ابراهیمی فرماندار مرزبانی ناجا استان گلستان با منتظر حجت مدیر کل صدا و سیمای استان گلستان دیدار و گفت‎وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صداوسیمای مرکز گلستان در این دیدار  امنیت موجود در مرزها را مرهون تلاش شبانه‌روزی مرزبانان دانست وبا تاکید بر اهمیت ارتباط و ضرورت تعامل دو جانبه افزود: اگر ما امروزه در رسانه استانی کار فرهنگی انجام می‎دهیم بی‎شک در سایه تلاش شبانه‎روزی و از جان گذشتگی نیروهای نظامی و امنیتی است.

منتظر حجت در این دیدار با اشاره به این که مرزبانان غیور ایران اسلامی‌، پاسبان مرزهای کشور و علاوه بر آن پاسبان مرزهای حریم ولایت هستند بیان داشت: رسانه ملی افتخار می‌کند که دستاوردهای عوامل مرزبانی استان را پوشش می‌‎دهد.

وی اظهارداشت: فعالیت‎هایی که مرزبانان انجام می‎دهند بسیار سخت و ارزشمند است و این مهم می‌طلبد تا مردم از این اقدامات مهم مطلع شوند.

مدیرکل مرکز گلستان با تاکید بر اهمیت ارتباط و ضرورت تعامل دوسویه مرزبانی و رسانه استانی در پایان افزود: صداوسیمای گلستان آمادگی کامل دارد در تعامل با مرزبانی با  نگاه جامع‎تری، در زمینه مسائل امنیتی و آگاهی‌‎بخشی  به مردم برنامه‎سازی کند.

همچنین فرمانده مرزی استان در این دیدار، تعامل سازنده مرزبانی با رسانه استانی را موجب ارتقای امنیت و آرامش در جامعه دانست و از تلاش‎های این رسانه استانی تشکر کرد.

سرهنگ ابراهیمی‌گفت: صداوسیما با مدیریت خوب و عالی،  بزرگ‎ترین و مطمئن‎ترین رسانه در جامعه است که اعتماد مردم را به خود جلب کرده و  در مقابل هجمه افسار گسیخته دنیای مجازی و سرویس‎های تولید خبر استکباری که مقاصد شوم و ضد انسانی مستکبران را دنبال می‌کند به‎خوبی ظاهر شده است.

وی گفت: مرزبانان با حفاظت و حراست شبانه‎روزی، حافظان امنیت مرزها هستند و صداوسیما با تولید برنامه‌های جذاب در زمینه امنیت، همکار و پشتیبان مرزبانی است و با روشنگری دقیق نقش موثری در ارتقای امنیت و اطلاع‎رسانی ایفا می‌کند.

 

 


امتیاز شما