امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

جشن میلاد پیامبر رحمت در صداوسیمای مرکز سمنان

مشاهده ۳۳۹
۱۳۹۸/۰۸/۱۸- ۱۶:۴۳

صداوسیمای مرکز سمنان با تدارک ویژه برنامه‌هایی به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و هفته وحدت با مردم استان همراه می‎شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «شب چراغ» روزهای پنجشنبه و جمعه 23 و 24 آذر، از ساعت 19 تا 20 ، برنامه شبانه «ستاره بارون»، برنامه صبحگاهی «یه صبح تازه»، کودک «قاصدک»، «به افق بهشت» و برنامه خانواده «زیر یک سقف» در این هفته به بیان سیره عملی و اخلاقی پیامبر عظیم‎الشان اسلام می‎پردازند. صدای مرکز سمنان نیز با ویژه برنامه زنده «قبله عشق"» از ساعت 18:30 تا 19:45 شنبه 18 آبان تا پایان هفته وحدت به تهیه‎کنندگی احترام امیدیان  دل‎های مردم استان را روانه مدینه منوره می‎کند.

همچنین «در حریم بندگی»، «آرام جان»، «شمیم ولایت»، «شب‎های نقره‎ای»، «صبح بخیر قومس»، «زندگی سلام»، «زنده باد کودکی» و «مثل مروارید» دیگر برنامه‌های صدای مرکز سمنان هستند که به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام و هفته وحدت به این مناسبت می‎پردازند. همچنین معاونت فضای مجازی صداوسیمای مرکز سمنان هم چند نماهنگ، کلیپ تصویری یک دقیقه‎ای اینستاگرامی، پادکست، اینفوگرافی،پوستر و عکس نوشت را برای این هفته آماده کرده است.

 

  

امتیاز شما