امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

هفته کتاب در رادیو فرهنگ

مشاهده ۱۵۷
۱۳۹۸/۰۸/۲۱- ۰۹:۲۷

رادیو فرهنگ با همکاری موسسه خانه کتاب، ویژه برنامه‌های متنوعی را به مناسبت بیست و هفتمین دوره هفته کتاب تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو فرهنگ با همکاری موسسه خانه کتاب، برنامه‌های ویژه‌ای را به مناسبت بیست‎وهفتمین دوره هفته کتاب از 23 تا 30 آبان پخش می‌کند.

برنامه «رادیو کتاب» هر روز ساعت 17 به طور ویژه و مستقیم در این ایام از محل خانه کتاب، مناسبت‌های مربوط به هفته کتاب را پوشش می‌دهد.

گفت‌وگو با نویسندگان، ناشران، مدیران انجمن‌ها و صنوف ویژه نشر، معرفی برنامه‌های استانی ویژه هفته کتاب در کشور و... بخش‌های مختلف برنامه‌های «رادیو کتاب» است که به طور ویژه نیز هرروز با دعوت از یکی از مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیر برگزاری این هفته در بیست‎وهفت دوره گذشته آسیب شناسی شده و  برنامه‌ها و سیاست‎های هفته کتاب تبیین می‌شود.

برنامه‌های «صبح به وقت فرهنگ» و «کوبه» از گروه جامعه، «کافه نیمروز» و «کلماتی که بوی تازگی می‌دهند» از گروه تاریخ و اندیشه و همچنین «چهل روایت»، «هفتانه» ،«دست به نقد» و «جادوی صحنه» از گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ، خبر‌ها و رویداد‌های هفته کتاب را منعکس می‌کنند.

همچنین برنامه‎هایی چون «کیمیای کلمات» وضعیت نشر در کشور را بررسی می‎کند و در «چاپ اول» نیز چون گذشته، تازه‌های نشر معرفی می‌شوند.

بیست‎وهفتمین دوره هفته‌ کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ 23 تا 30 آبان، در سراسر کشور برگزار می‌شود.

امتیاز شما