امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

رسانه ملی در کنار اقوام ایرانی/ رویکرد شبکه دنا، حمایت از تولید داخلی

مشاهده ۳۵۷
۱۳۹۸/۱۰/۰۹- ۱۳:۰۲

مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در سفر به شهرستان‌های کهگیلویه و چرام، در دیدار با علما و روحانیت منطقه، بر نقش موثر اقوام در تحکیم و همبستگی ملی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رئوف، مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساخت مستندهای گوناگون از قابلیت‌ها و توانمندی‌های اقوام، تهیه صدها ساعت برنامه‌های تولیدی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری و اقتصادی استان، ایجاد وحدت بین اقوام لر، ترک و تاجیک و افزایش برنامه‌های اجتماعی با محور شور و نشاط در جامعه، از جمله رویکرد‌های برنامه‌سازی مرکز کهگیلویه و بویراحمد است.
وی در ادامه گفت: ظرفیت‌های موجود در صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد و افزایش تولیدات آثار فاخر، نشان از شایستگی برنامه‌سازان در حوزه‌های مختلف خبر، تولید سیما، رادیو و دیگر بخش‌های صداوسیمای استان است.
مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد از تمهیدات لازم برای مشارکت با نهادهای مختلف، مدیران دستگاههای اجرایی، ائمه جمعه و اقشار مردم برای کمک به معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان در شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: تولید آثار فاخر، معرفی ظرفیت‌های استان، توجه جدی به اقتصاد مقاومتی، ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و تولید ملی در حوزه‌های مختلف در دستور کار رسانه است.
وی اضافه کرد: رویکرد امسال شبکه دنا تداوم و کمک به توسعه و حمایت از تولید داخلی در همه عرصه‌ها است.

امام جمعه شهرستان چرام نیز در این جلسه با اشاره به اینکه صدا‌وسیما در خط مقدم مقابله با هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان قرار گرفته است، گفت: رسانه در مقابله با امپراتوری نظام سلطه توانسته، نقش ارزنده‌ای برای صیانت از فرهنگ اسلامی ایفا کند.
حجت‌الاسلام افشار با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی کارکنان صدا‌وسیما در تولید برنامه‌های متنوع افزود: نیروهای خدمتگذار و انقلابی در صدا‌وسیمای استان، با تلاش زیاد برای اوقات فراغت مردم برنامه ریزی می‌کنند.
همچنین مدیرکل و معاونان صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد، با حضور در خانه شهیدان والامقام سیدعبدالعلی و سیدجلال حسینی، با قرائت فاتحه با والدین گرامی این شهدای گرانقدر دیدار کردند.

تصاویر

امتیاز شما