امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

تنظیم ساعت‌ زمستان به وقت نسیم/ «دورهمی» را ساعت 22 تماشا کنید

مشاهده ۶۴۰
۱۳۹۸/۱۰/۰۹- ۱۳:۱۲

شبکه نسیم در این روزهای زمستانی برنامه‌هایی را برای گرم کردن خانه‌های مخاطبانش تدارک دیده و با تغییر جدول پخش خود، می‌خواهد بینندگانش از ساعت ۱۹ به برنامه‌های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بر این اساس، برنامه «کتاب باز» شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۹ پخش و در ادامه برنامه جذاب «چهل تیکه»، شنبه تا پنجشنبه از ساعت ٢٠:٣٠ میهمان خانه بینندگان می‎شود.
علاقه‎مندان به برنامه هیجان‎انگیز «دست فرمون» هم می‎توانند از شنبه تا سه‎شنبه، از ساعت ٢٢ با این برنامه همراه و چهارشنبه تا جمعه در همین ساعت بیننده برنامه «دورهمی» شبکه نسیم باشند.
برنامه «نسیم آوا» هم پنجشنبه و مسابقه «خانه ما» جمعه‌ها ساعت ١٩، آخر هفته متفاوتی را برای مخاطبانش تدارک دیده است.
برنامه‌های «کاف گاف» و «نسیم دانش» هم ساعت ١٨:٣٠ و «ویتامین خ» ساعت ٢٣:٣٠ روی آنتن می‎روند.
پیش از این شبکه نسیم با تولید برنامه‌های سرگرم کننده همچون «دورهمی» و «خندوانه» و پخش منظم در بهترین زمان تلویزیونی، ساعت ۲۳ این ساعت را برای پخش آن‎ها در نظر داشت و اینک، این تغییرات جدول پخش با توجه به فرهنگ و سبک زندگی مردم ایران روی می‌دهد تا بینندگان شبکه نسیم بتوانند ساعات بیشتری را در کنار خانواده سپری و فضایی مناسب‌تری برای خانواده خود فراهم کنند.
حال باید منتظر ماند و دید مخاطبان چه نظری درباره تغییر ساعت پخش برنامه‌های پرطرفداری مثل «دورهمی» و «دست فرمون» دارند که در سه ماهه آخر سال تلاش دارند بینندگان بیشتری را به خود جذب کنند.
ارزیابی‌ها و نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد شب‎های بلند نیمه دوم سال، زمان مناسبی برای دورهمی خانواده‌هاست و مدیریت جدول پخشِ شبکه، به بینندگان امکان می‎دهد تا با خیالی آسوده، در کنار خانواده برنامه‌های سرگرم کننده را دنبال کنند.
شبکه نسیم، شبکه نشاط و سرگرمی، با وجود محدودیت در پخش قالب‎هایی مانند سریال های جدید ایرانی، برنامه‎های زنده، برنامه‎های ورزشی و کودک و نوجوان توانسته است نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.
این شبکه با تولید و پخش برنامه‎های محدودی در قالب مسابقات، برنامه‎های گفت‎وگو محور، طنز و... تلاش می‎کند، مخاطبان بسیاری را راضی کند.
سیاست اصلی این شبکه حفظ و تقویت برنامه‎های شاخص موجود و استفاده حداکثری از ظرفیت آن‎ها و نیز افزودن تدریجی برنامه‎های جدید است.

امتیاز شما