امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

قدردانی صدا‌وسیمای مرکز بوشهر از خانواده شهدای رسانه استان‌های جنوبی

مشاهده ۳۶۲
۱۳۹۸/۱۰/۱۷- ۰۹:۳۵

صدا‌وسیمای مرکز بوشهر و سازمان بسیج رسانه در اجلاسیه شهدای رسانه جنوب کشور با عنوان«مرد زمانه»، از خانواده شهدای رسانه استان‌های جنوبی کشور قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در اجلاسیه «مرد زمانه» با رونمایی از تصاویر شهدای رسانه، از خانواده شهیدان غلامرضا رهبر و یوسف دقت، شهید شاخص رسانه استان هرمزگان، رسول مصطفایی، شهید شاخص رسانه استان فارس، خداعفو عبدیانی، شهید شاخص رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد و شهیدان داریوش شاهینی، ارسلان فهیمی، یحیی خلیلی، محمود رفیعی‌نجات و ابراهیم بهزادی، شهدای رسانه استان بوشهر قدردانی شد.

در این مراسم آیت‌الله صفایی‌بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقوی، نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، سردار رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق(ع) و دبیرکل کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر، دکتر بصیری، رئیس سازمان بسیج رسانه کشور و بیژن نوباوه‌وطن، پیشکسوت خبرنگاران در عرصه‌های بین‌المللی، در سخنان جداگانه ‌ای، بر نقش ارزنده اصحاب رسانه در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید و نقش بی نظیر سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مقاطع مختلف به ویژه نهضت مقاومت را ستودند.

در اجلاسیه شهدای رسانه، سید‌حسین ناظر، مدیرکل صدا‌وسیمای مرکز بوشهر هم یاد و خاطره ایثارگری‌ها و رشادت‌های 270 خبرنگار شهید، 50 خبرنگار جانباز و 11 خبرنگار آزاده 40 سال انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

وی که مسئولیت کارگروه ارتباطات و تولیدات رسانه‌ای کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر را بر عهده دارد، گفت: صدا‌وسیمای مرکز بوشهر به این مناسبت بیش از 22 هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری، فضای مجازی و موسیقیایی را در گستره استانی، ملی و فراملی تولید و پخش می‌کند.

تصاویر

امتیاز شما