امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

مردم نقش آفرین اصلی انتخابات هستند

مشاهده ۷۲۱
۱۳۹۸/۱۱/۲۰- ۱۰:۵۸

استاندار بوشهر با اشاره به ضرورت نقش‎رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی و اطلاع‌رسانی مستمر و اثرگذار روند برگزاری انتخابات و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، از برنامه‌های انتخاباتی رسانه‌ها به‎ویژه صداوسیمای مرکز بوشهر قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  استاندار بوشهر راهبرد اصلی برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را قانون مداری، رعایت اصل بی‎طرفی، مشارکت حداکثری و انتخاباتی امن و بانشاط و ناامید کننده دشمنان انقلاب اسلامی دانست.

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در جلسه ستاد انتخابات صدا و سیمای مرکز بوشهر با اعلام این مطلب گفت: قانون اساسی نقش مردم را در اداره جامعه پررنگ دیده و مردم در همه مقاطع انقلاب اسلامی حرف اول و آخر را زده‎اند.

وی با اشاره به حضور 100 داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر بر رعایت کامل اخلاق انتخاباتی داوطلبان، ستادهای تبلیغاتی و احزاب و گروه‎های سیاسی آنان تاکید کرد.

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر به ضرورت نقش‎رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی مستمر و اثرگذار روند برگزاری انتخابات و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی اشاره و از برنامه‌های انتخاباتی رسانه‌ها به‎ویژه صداوسیمای مرکز بوشهر قدردانی کرد.

در این جلسه سید حسین ناظر مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر با اشاره به ضرورت بیش از پیش انعکاس حضور حماسی و انقلابی مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از همه شهرستاهای استان بوشهر گفت: روز دوم اسفند و در یک عملیات ویژه رسانه‎ای روند برگزاری انتخابات از 15 نقطه و از همه شهرستان‎ها به‎صورت زنده از صداوسیما پخش می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر با اشاره به پخش حدود 50 هزار دقیقه برنامه مرتبط با انتخابات و افتخارات ملی در چهل‎ویک سال انقلاب اسلامی‌ گفت: از این میزان پخش برنامه 27 هزار دقیقه در رادیو و رادیو نما، 20 هزار دقیقه در تلویزیون و سامانه مکتوب تصویری، 3 هزار دقیقه در حوزه‌های خبر، فضای مجازی و شعر و موسیقی در گستره استانی، ملی و فراملی انعکاس می‎یابد.

سید حسین ناظر رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی در استان بوشهر افزود: این فعالیت‎های رسانه‌ای حاصل تلاش یک گروه 150 نفره برنامه‎ساز و فنی و پشتوانه فکری بیش از 50 پرسشگر و افکار سنج اجتماعی، هیئت‎های اندیشه‎ورز دانشگاهی و حوزوی، سازمانهای مردم نهاد و ستادها و هیئت‎های اجرایی، نظارتی، بازرسی، قضایی و رسانه‎ای استان بوشهر است.

امتیاز شما