امروز سه شنبه  ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

قدردانی وزیر بهداشت از اطلاع رسانی صداوسیما درباره ویروس کرونا

مشاهده ۳۹۷
۱۳۹۸/۱۱/۳۰- ۰۹:۴۷

دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت از رسانه‌ها و صدا و سیما به دلیل اطلاع رسانی مناسب درباره ویروس کرونا و وضعیت دانشجویان ایرانی بازگشته از ووهان به کشور به مردم قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، وزیر بهداشت در پایان ۱۴ روز قرنطینه دانشجویان ایرانی بازگشته از ووهان چین، ضمن تاکید بر سلامت آنها و صدور گواهی سلامت، در عین حال تاکید کرد که باوجود برخی شایعات توسط برخی جریانات از بیرون و درون کشور، هیچ موردی از آلودگی به کروناویروس جدید در هیچ نقطه‌ای از کشور نداشته‌ایم و تمام موارد مشکوک، منفی بوده است.
دکتر سعید نمکی در نشستی که در محل قرنطینه این دانشجویان برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه مجموعه وزارت بهداشت در کنار سایر بخش‌ها از جمله وزارت امور خارجه توانست با مراقبت های بهداشتی بسیار خوب، از این دانشجویان پذیرایی کند و نیروهای بهداشتی، درمانی و اورژانس در این حرکت، ایثارگرانه و جهادی کار کردند که از تلاش همه آنها قدردانی می‌کنم.
وی در حاشیه بازدید از این محل گفت: از رسانه‌ها و صدا و سیما به دلیل اطلاع رسانی مناسب درباره کرونا ویروس جدید و وضعیت دانشجویان ایرانی بازگشته از ووهان به کشور به مردم سپاسگزارم. این دانشجویان بعد از قرنطینه دو هفته‌ای همانگونه که به خانواده‌های آنها قول داده بودیم، با سلامت کامل به آغوش خانواده‌های عزیزشان بازمی‌گردند.

امتیاز شما