امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدارک رادیو فرهنگ برای نیمه شعبان

مشاهده ۵۲۵
۱۳۹۹/۰۱/۱۸- ۰۹:۵۹

شبکه‌ رادیویی فرهنگ به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان، سالروز ولادت قائم آل‌محمد ویژه برنامه‌های متنوعی را تقدیم شنوندگان می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در ویژه‌برنامه«چشم به راه» 20 و 21 فروردین، محسن فرهمند، ذاکر اهل بیت علهیم‌السلام، بحر طویل داستان ولادت امام زمان (عج) را می‌خواند. همچنین در این برنامه نمایشی با موضوع ره یافتگان به دیدار امام عصر(عج) تدارک دیده شده است. برنامه «چشم به راه» کاری از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ، به تهیه‌کنندگی رضا صفری و کارشناس‌مجری مهدی رستمی ساعت 15:30 پخش می‌شود. برنامه«شمیم انتظار» با محور شعر و موسیقی مهدوی، پنجشنبه 21 فروردین ساعت 8:30 به مدت 30 دقیقه از رادیو فرهنگ شنیده می‌شود. در این برنامه علاوه بر خوانش اشعار مهدوی و انتظار موعود، ترانه‌هایی که با این مضمون خوانده شده‌اند، نیز تقدیم شنوندگان می‌شود.

«بهار‌نشین»، «هفت کوچه» و «بهار را ورق بزن» از دیگر برنامه‌های رادیو فرهنگ هستند که 20 و 21 فروردین به مناسبت نیمه شعبان، رنگ و بوی مهدوی گرفته و با موضوع انتظار به استقبال این روز با شکوه می‌روند. در برنامه«هفت کوچه» جشن‌های نیمه شعبان و آداب و رسوم شهرهای مختلف بیان می‌شود. همچنین علاقه‌مندان از ساعت 9 تا 11:30 می‌توانند در این برنامه با جشن میلاد امام زمان(عج) در دیگر کشورهای مسلمان همراه شوند. برنامه«بهار‌نشین» به سراغ گفت‌وگو با هنرمندان و فرهیختگان فرهنگی و هنری می‌رود و از فعالیت هنرمندان در ترویج فرهنگ انتظار می‌گوید. این برنامه نیز ساعت 16:30 شنوندگان را همراهی می‌کند. گفتنی است در برنامه «بهار را ورق بزن» ساعت 20  ،کتابی با موضوع مهدویت معرفی می‌شود.

امتیاز شما