امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

سیمای نور جشن‌های نیمه شعبان را به خانه‌ها می‌برد

مشاهده ۹۹۲
۱۳۹۹/۰۱/۱۸- ۱۱:۰۹

با توجه به شرایط حساس جامعه و رعایت اصل فاصله گذاری اجتماعی، سیمای مرکز قم جشن‌های ویژه نیمه شعبان را به صورت زنده از مسجد مقدس جمکران پوشش می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، با توجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند در سراسر کشور، بر اساس برنامه ریزی منسجم انجام شده در معاونت سیمای مرکز قم، جشن‌های ویژه نیمه شعبان و سالروز ولادت مهدی موعود(عج) به صورت زنده از مسجد مقدس جمکران در رسانه ملی منعکس می‌شود.

ویژه برنامه‌های جشن‌های نیمه شعبان به تهیه کنندگی محمد ابوالقاسمی از سه شنبه19 فروردین ساعت 18 آغاز و تا پنج شنبه 21 فروردین از شبکه استانی نور پخش می‌شود. چهارشنبه 20 فروردین از ساعت 21  مراسم احیای شب نیمه شعبان به صورت زنده پوشش داده شده و علاوه بر پخش از شبکه نور، برای استفاده در تمامی‌شبکه‌های استانی و سراسری ارسال می‌شود.

ویژه برنامه «عصر انتظار» نیز 19تا21 فروردین ساعت 22 از مسجد مقدس جمکران روی آنتن سیمای نور می‌رود. همچنین مراسم روح‌بخش دعای کمیل پنجشنبه‌شب به صورت مستقیم از این مکان مقدس پخش می‌شود.

ارتباط زنده با شبکه‌های سراسری و شبکه‌های استانی و همچنین ارتباط زنده با بخش های مختلف خبری شبکه‌های سراسری برای انعکاس حال و هوای مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان از دیگر فعالیت‌های صدا‌وسیمای مرکز قم است.

برنامه‌های «بیان» و «مهربانو» نیز در این ایام به صورت ویژه با موضوعات مرتبط با این عید مبارک به صورت زنده از مسجد مقدس جمکران تقدیم مخاطبان شبکه استانی نور می‌شود.

امتیاز شما