امروز دوشنبه  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

هماهنگی برای برگزاری جشن گلریزان در زنجان

مشاهده ۵۰۵
۱۳۹۹/۰۱/۲۸- ۱۲:۰۵

در نشست مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان، رئیس ستاد دیه این استان و مدیرکل رسانه استانی زنجان بر اهمیت برگزاری جشن گلریزان در ماه مبارک متناسب با اوضاع فعلی و تبلیغ این سنت حسنه با استفاده از فضای مجازی تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل مرکز زنجان در این دیدار با بیان اینکه گلریزان سنت حسنه‌ای است که سمبل و نماد نوع‌دوستی انسان‌ها است و تقویت آن می‌تواند در ابعاد مختلف زندگی اجتماعی اثر گذار باشد گفت: تلاش همکاران صداوسیما، ترویج بیش از پیش این سنت حسنه و الهی است و امسال هم در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های ویژه ای در این خصوص پخش می‎شود. لطیفی با تاکید بر اهمیت تداوم این عمل خیرخواهانه در طول سال تاکید کرد: باید با تحکیم ارتباط اداره زندان‌ها و ستاد دیه استان با صداوسیما، تلاش کرد زندانیان جرایم مالی غیر عمد قبل از محکومیت به زندان، به‌کمک خیران حمایت شوند تا از آمار زندانیان کاسته شود.

رئیس رسانه استانی زنجان با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان که فرصت مناسبی برای هدایت اهداف نیکوکاران و خیران است  اظهار داشت: امسال با توجه شرایط موجود محور تبلیغ در فضای مجازی بوده و می‌توان با راه‌اندازی گلریزان مجازی در کنار ویژه برنامه‌هایی مانند افطار و سحری نقش بسزایی در اطلاع رسانی و جریان‎سازی داشته باشد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان هم با تشکر از توجه رسانی استانی به مقوله آزادی زندانیان جرایم غیر عمد گفت: در سال‌های اخیر، به دنبال پخش گزارش‌های متعدد برای برپایی جشن گلریزان از صداوسیمای مرکز زنجان، شاهد حضور و اقبال خوب خیران برای این امر بوده‌ایم.

جوادی با اشاره به شیوع ویروس کرونا افزود: در ماه رمضان امسال امکان برگزاری جشن گلریزان به شکل حضوری مقدور نیست و با توجه جایگاه خوب رسانه ملی و استانی در بین مردم توجه و اهتمام مضاعف صداوسیمای استان  را طلب می‌کند.

رئیس ستاد دیه استان هم جریان‌سازی کمک به زندانیان نیازمند، به‌همت صداوسیما را حرکت معنوی قابل تشکر دانست و افزود: با حمایت خیران و نهادهای دست اندرکار بخصوص صداوسیما در سال گذشته 189 زندانی جرایم مالی غیر عمد از بند رهایی یافته و به کانون خانواده بازگشته‌اند و در حال حاضر 110 زندانی در انتظار یاری خیران هستند که امیدواریم با همراهی رسانه استانی شرایط رهایی آنان مهیا شود.

امتیاز شما