امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

پویایی بیشتر اقتصاد در گرو همکاری صداوسیما و بانک‎ها

مشاهده ۳۶۴
۱۳۹۹/۰۴/۱۱- ۰۹:۲۹

صداوسیمای گلستان با انعکاس شروع دوباره فعالیت واحدهای نیمه تعطیل و تعطیل، می‎تواند نقش و عملکرد بانک‌های استان را به خوبی نمایش دهد و امید را در جامعه ایجاد کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر منتظر حجت در دیدار با سرپرست شعب بانک ملی استان با اشاره به آمادگی صداوسیمای استان برای پرداختن به موضوع شعار سال اظهارامیدواری کرد تا با بهره‌گیری هرچه بیشتر مدیران، بخصوص بانک‎های استان از ظرفیت رسانه ملی و صداوسیمای استان حرکت‌های مؤثری باهدف توسعه اقتصادی و اشتغال پایدار در استان ایجاد شود.

وی اظهار داشت: بانک‎‏ها می‏‎توانند با تخصیص اعتبارات مناسب و نظارت بر استفاده صحیح آن در محل اعتبار به پویایی بیشتر اقتصاد کمک کرده و باعث ایجاد اشتغال پایدار شوند.

مدیرکل صداوسیما در پایان تصریح کرد: تحقق عملی شعار امسال نیازمند عزم راسخ مسئولان و مردم است و صداوسیما با انعکاس شروع دوباره فعالیت واحدهای نیمه تعطیل و تعطیل می‎تواند نقش و عملکرد بانک‌های استان را به خوبی نمایش دهد و امید را در جامعه ایجاد کند.

در ادامه سرپرست شعب بانک ملی استان در این دیدار ضمن تشکر از مدیرکل صداوسیما و با بیان این که نظام بانکی همیشه در کنار دولت و ملت بوده است، گفت: در جریان بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل و مشاغل آسیب دیده از بیماری کرونا، حضور بانک‎ها بسیار چشمگیر بود و نقش صداوسیما برای کم کردن تشویش و اضطراب بین مردم حائز اهمیت بوده است.

باقریان با اشاره به مسئولیت خطیر سازمان صداوسیما به عنوان رسانه ملی در حفظ و حراست از ارزش‎های نظام از صداوسیمای گلستان برای ارائه برنامه‌های متنوع تشکر کرد.

وی اظهار داشت: نقش رسانه‌ها به ویژه صداوسیما در تشریح و تبیین شعار امسال بسیار برجسته و حائز اهمیت است و رسانه به عنوان یکی از تاثیر گذارترین دستگاه‌های داخلی کشور می‎تواند نقش عمده‎ای در اجرایی کردن سیاست نظام در حوزه اقتصادی و واحدهای تولید ایفا کند.

امتیاز شما