امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلاش صداوسیمای مرکز ایلام برای پخش زتده و سراری دعای عرفه از یادمان ایثار شهر مهران

مشاهده ۴۱۱
۱۳۹۹/۰۵/۰۵- ۰۹:۰۲

مدیرکل مرکز ایلام خبرداد: دعای عرفه به‌صورت زنده از یادمان ایثار در قلاویزان شهر مهران از شبکه‌های سراسری واستانی پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ،مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام در نشست با جمعی از مسئولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان با اعلام این خبر گفت: کشف لایه‌های پنهان دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان و آینده گان ،به منظور حفظ فرهنگ ایثار وشهادت از اولویت‌های اصلی صدا وسیمای مرکز ایلام است.

بازوند با اشاره به 430 کیلومتر مرز مشترک بین استان ایلام و کشور عراق افزود: جانفشانی و ایثار و فداکاری مردان و زنان ایلامی در دوران پر افتخار دفاع مقدس از افتخارات مردم استان ایلام بوده و وظیفه ما روایت و به تصویر کشیدن این رشادت‌ها و عملیات‌های شاخص استان با زبان هنر ودر قالب فیلم‌ها،مستند‌ها و  ویژه برنامه‌های فاخر در رسانه استانی مرکز ایلام است.

فرضی جانشین مدیرکل بنیاد حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان نیز در این نشست ضمن قدردانی از تعامل و همکاری رسانه استانی در پوشش برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس و همچنین پخش برنامه‌های فاخر برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: آماده همکاری و تعامل با صدا وسیمای مرکز ایلام به منظور معرفی و بازسازی عملیات‌های شاخص دوران دفاع مقدس در استان هستیم.

امتیاز شما