امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
قدردانی رییس جهاد دانشگاهی از رئیس سازمان صداوسیما
قدردانی رییس جهاد دانشگاهی از رئیس سازمان صداوسیما

ستایش درک عمیق رسانه ملی از خودباوری ملی و اهمیت تحقق جهش تولید

مشاهده ۶۲۰
۱۳۹۹/۰۵/۲۹- ۱۷:۳۹
تعداد بازدید:620

رئیس جهاد دانشگاهی در نامه به دکتر علی عسکری با قدردانی از حمایت رسانه‌ای رسانه ملی از این نهاد در چهلمین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی، این سطح از همکاری را «نشأت گرفته از آگاهی و درک عمیق از خودباوری ملی و اهمیت فوق‌العاده تحقق جهش تولید به ویژه در حوزه دانش بنیان» توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر حمیدرضا طیبی، رییس جهاد دانشگاهی در نامه به دکتر علی عسکری از همکاری، حمایت و اقدام ارزشمند رسانه ملی که بستر رسانه‌ای مؤثر، متنوع و گسترده‌ای را همزمان با چهلمین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی در اختیار این نهاد قرار داد، قدردانی کرد.

در نامه‌‌ی رئیس جهاد دانشگاهی آمده است: «بدین وسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را از جنابعالی که با تدبیر شایسته و نشأت گرفته از آگاهی و درک عمیق از خودباوری ملی و اهمیت فوق‌العاده تحقق جهش تولید به ویژه در حوزه دانش بنیان، متعهدانه و سخاوتمندانه بستر رسانه‌ای مؤثر، متنوع و گسترده‌ای را همزمان با چهلمین سال تشکیل جهاد دانشگاهی در اختیار این نهاد قرار دادید، ابراز می‌نمایم. 

امروز، محققان جهاد دانشگاهی خرسند از این سطح همکاری، حمایت و اقدام ارزشمند رسانه ملی و دلگرم از بازخوردهای مردمی، مصمم‌تر از قبل در راه دستیابی به فناوری‌های پیشرفته و ساخت و تولید محصولات استراتژیک فنی در حوزه‌های مختلف علوم گام بر می‌دارند.

لازم می‌دانم بار دیگر از جنابعالی و همکاران پرتلاش‌تان در سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران حق‌شناسی نموده و عافیت و سربلندی شما عزیزان را از خداوند سبحان مسألت نمایم».

امتیاز شما