امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

گرامیداشت هفته دولت در شبکه اصفهان

مشاهده ۶۴۴
۱۳۹۹/۰۵/۳۰- ۱۱:۳۸

صداوسیمای مرکز اصفهان با تولید و پخش برنامه‌ های مختلف هفته دولت را گرامی می دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در هفته دولت شبکه اصفهان برنامه ای با عنوان «گفت و گوی هفته» را تولید کرده است که به دستاوردها و عملکرد دستگاه‌ های اجرایی و نهادهای استان می‌پردازد. این برنامه در 4 قسمت و با زمان کلی 180 دقیقه با حضور استاندار، معاون و شش نهاد دولتی از استان به معرفی خدمات و اقدامات انجام شده دولت می‌ پردازد و در ایام هفته دولت ساعت 17:30 پخش می‌ شود.
در رادیو اصفهان نیز برنامه‌های «سلام اصفهان» به مدت کل 2250 دقیقه به صورت زنده، «نقد و نظر» به مدت کل 80 دقیقه و ویژه برنامه «خیمه محرم» نیز در فواصل بخش های خود به عملکرد مسئولان ادارات دولتی و ارائه گزارشی از طرح ها و پروژه‌های اجرایی دولت می‌ پردازد.
تولید خبر و پخش گزارش های خبری از افتتاح طرح ها و اقدامات دولت در استان اصفهان و انعکاس آن در مجموعه‌ های خبری صداوسیما و فضای مجازی از فعالیت های معاونت خبر مرکز اصفهان در هفته دولت به شمار می آیند.
تولید ویدئو کلیپ و فتوکلیپ هایی از خدمات دولت، تولید گزارش های مردمی، اطلاع رسانی و معرفی برنامه‌های رادیو و تلویزیون به مناسبت هفته دولت به عنوان نقش مکمل در فضای مجازی، انتشار خبرها در قالب عکس، پوستر و عکس نوشت و همچنین راه اندازی صفحه هفته دولت در وب سایت مرکز به منظور انعکاس تولیدات مربوط به هفته دولت از جمله اقدامات معاونت فضای مجازی این مرکز محسوب می‌شوند.
همچنین برنامه‌ هایی تامینی در بخش سیما و صدا نیز به مناسبت هفته دولت تدارک دیده شده اند.

تصاویر

امتیاز شما