امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

گرامیداشت هفته دولت در صدا‌وسیمای مرکز یزد

مشاهده ۶۳۲
۱۳۹۹/۰۶/۰۲- ۱۱:۵۹

صدا‌وسیمای مرکز یزد در هفته دولت با دعوت از مسئولان در برنامه های متعدد، خدمات و عملکرد دستگاه های اجرایی استان را منعکس می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه رادیویی«نسیم صبح» به تهیه کنندگی محمدجلال اقتصادی، در هفته دولت در ارتباط تلفنی با مسئولان به ارائه خدمات و عملکرد دستگاه‌های اجرایی و نهادهای استان می‌ پردازد. از آیتم های این برنامه می توان به گزارش و تلفن‌ های مردمی، مداحی به مناسبت ایام محرم و ارتباط تلفنی با کارشناس هواشناسی و مسئولین استانی اشاره کرد. برنامه«نسیم صبح» در هفته دولت هر روز از ساعت 7:15 صبح به مدت 45دقیقه مهمان خانه‌های شنوندگان رادیو یزد می‌شود. همچنین سایر برنامه‌ های روتین رادیو یزد از قبیل«پرس و جو» و «رو در رو» به تهیه کنندگی حمید طلایی، با حضور مسئولین استانی به هفته دولت اختصاص دارد.

معاونت سیما هم به مناسبت هفته دولت در برنامه‌ های روتین زنده، به دستاوردها و عملکرد دستگاه‌ های اجرایی استان یزد می‌ پردازد. همچنین سیمای یزد با پخش کلیپی با موضوع شهیدان باهنر و رجایی، کلیپ مناسبتی هفته دولت، زیرنویس، وله مناسبتی هفته دولت، تلاش و خدمات دولت مردان و مسئولان دستگاه‌ های اجرایی استان را به تصویر می‌ کشد. فیلم های سینمایی«تیر باران»، «بیگانه با خود»، «مرد خاک»، «گره سبز»، «قلب ها باخبر از عاطفه اند» و «بالا بلند» در این هفته ساعت 23:30 از شبکه یزد پخش و روز بعد ساعت 14 بازپخش می‌شود.

معاونت اطلاعات و اخبار مرکز یزد نیز همگام با سایر معاونت های تولیدی ، تهیه و تولید گزارش ها و تفاسیر خبری مختلف تلویزیونی و رادیویی و پوشش کامل افتتاح طرح های مختلف عمرانی را در دستور کار قرار داده و طبق پیش بینی، خبر و گزارش های مختلفی در این هفته به فراخور موضوع تولید و پخش می‌کند.

فضای مجازی شبکه یزد نیز با انتشار محتوا در قالب های مختلف از جمله خبر، عکس، ویدئو، اینفوگرافی، عکس نوشته، پادکست و... با پرداختن به موضوعات مختلف از جمله اطلاع رسانی و انعکاس اقدامات و خدمات دولتمردان در هفته دولت، این مناسبت را گرامی می دارد.

تصاویر

امتیاز شما