امروز شنبه  ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

قدردانی جامعه مداحی کشور از مستند «شیخ المادحین»

مشاهده ۶۲۷
۱۳۹۹/۰۷/۱۶- ۱۵:۳۶

انجمن شعرا و مداحان و خانه مداحان اهل بیت تهران به نیابت از جوامع مداحی کشور از ساخت مجموعه مستند «شیخ المادحین» در صداوسیمای مرکز قم قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حاج سید علی سادات رضوی نایب رئیس خانه مداحان تهران با حضور در صداوسیمای مرکز قم به نمایندگی از جوامع مداحی کشور از تلاش‌ های حجت الاسلام لطفی نیاسر مدیر کل و عوامل سازنده مجموعه مستند «شیخ المادحین» تشکر کرد.

نایب رئیس خانه مداحان تهران در این دیدار ضمن تشک از ساخت این مجموعه، گفت: بر خود لازم دانستم با سفر به قم شخصا از ساخت این مجموعه تشکر کنم، چون این مجموعه احیا کننده مداحی معیار و سنتی و اصیل و همچنین معرف یک شخصیت جامع الاطراف و مداح صاحب سبک و مولف در رسانه ملی است. «شیخ المادحین» مجموعه ای است که برای اولین بار در هفت قسمت توانسته گوشه‌ هایی از خصوصیات و زندگی یک استاد کامل مرثیه سرایی را به نمایش بگذارد.

وی افزود: این مجموعه مستند مانند یک کلاس درس و معیاری است برای همه کسانی که می خواهند وارد عرصه مداحی آل الله شوند.

مجموعه مستند «شیخ المادحین» در 7 قسمت 30 دقیقه ای به بررسی ابعاد علمی، عرفانی، ادبی و شخصیتی استاد حاج ملا حسین مولوی قمی از زبان 46 نفر از مراجع معظم تقلید، علما و خطبا، شعرا و مداحان در سراسر کشور می‌ پردازد.
این مجموعه به تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی محمد سعید مولوی نیا از سال 1395 تا 1399 در صداوسیمای مرکز قم تولید و از شبکه‌ های استانی و سراسری پخش شده است.

تصاویر

امتیاز شما