امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌ های دهه پایانی صفر در صداوسیمای مرکز سمنان

مشاهده ۵۹۲
۱۳۹۹/۰۷/۲۲- ۱۲:۲۶

صدا‌وسیمای مرکز سمنان ویژه برنامه‌ هایی را به مناسبت 28 و 29 صفر تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه«سوگ خورشید» به تهیه کنندگی کورش جلالی از 24 تا 26 مهر، همزمان با ایام رحلت پیامبر اعظم(س)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) از ساعت 21 تا 22 از سیمای سمنان پخش می‌شود.

آیین بزرگداشت«مجاهدان در غربت» نیز با حضور اندیشمندان جهان اسلام، در شب شهادت امام رضا(ع) به صورت زنده از ساعت  15 تا 19 با بینندگان سمنانی همراه می‌شود. همچنین برنامه تلویزیونی«یه صبح تازه» به مناسبت 28 و 29 صفر به صورت ویژه روی آنتن سیمای مرکز می رود.

صدای مرکز سمنان در شب رحلت پیامبر اعظم(ص)، با ویژه برنامه ای به تهیه کنندگی فاطمه سلطان علیان، از ساعت 18:30 تا 19:45 دل های مردم استان را روانه مدینه منوره می‌ کند. ویژه برنامه«آسمان هشتم» هم در شب شهادت امام رضا(ع) از ساعت 18:30 تا 20 ، به تهیه کنندگی جواد فردمنش به سمع شما می رسد. همچنین می توانید مراسم عزاداری حرم مطهر رضوی را روز 28  و 29 صفر از ساعت 9 تا 11 به صورت زنده از رادیو سمنان بشنوید.

دو قسمت سخنرانی مذهبی، 3 قسمت نمایش رادیویی و بررسی سیره عملی حضرت امام رضا(ع) در یک قسمت برنامه با عنوان«نگاه امروز، جامعه فردا» به تهیه کنندگی سمیه مطیعی، از دیگر برنامه‌ های صدای مرکز در این ایام است.

گفتنی است بارگزاری نماهنگ، کلیپ تصویری یک دقیقه ای اینستاگرامی، مستند گزارشی ایده محور، پادکست، پوستر ، عکس نوشت و پویش ویژه شهادت امام رضا(ع) از اقدامات معاونت فضای مجازی صداوسیمای سمنان به مناسبت 28 و 29 صفر است.

امتیاز شما