امروز دوشنبه  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

تببین برنامه‌ های رسانه ای و فضای مجازی ترویج مکتب حاج قاسم در کرمان

مشاهده ۲۳۲
۱۳۹۹/۰۷/۲۸- ۰۸:۵۱

سند ستاد راهبردی کمیته رسانه و ستاد هماهنگی برنامه‌ های ترویج مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، علیرمضانی، مدیرکل صداوسیمای کرمان در نشست ستاد راهبردی کمیته رسانه و ستاد هماهنگی برنامه‌ ها و ترویج مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: همه کسانی که در استان کرمان در بحث رسانه نقش دارند، اکنون عضو این ستادند و بیشتر ادارات از جمله ارشاد، خانه مطبوعات، قرارگاه‌ های مختلف و سازمان بسیج پای کار آمده اند.

وی افزود: اجرای فیبر نوری، نصب دوربین و راه اندازی استودیوی دائمی‌ از جمله فعالیت‌ های این کمیته در مزار حاج قاسم است. همچنین مستند«خورشید برای سردار»، مستند «شهید یوسف اللهی» و ۱۰ مستند از سرداران شهید در صداوسیمای مرکز در حال تولید است.

نماینده ولی فقیه در استان نیز در این جلسه گفت: زادگاه حاج قاسم در کرمان است، بنابراین کسانی که به کرمان می آیند، باید فضای پررنگتری را در کرمان ببینند و از همه ظرفیت‌ های استان استفاده شود. حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی افزود: در همه برنامه‌های این ستاد باید از ابومهدی مهندس یاد شود، چرا که در عراق همه برنامه‌ های حاج قاسم و ابومهدی را با هم برگزار کردند.

سردار معروفی، فرمانده سپاه ثارلله استان نیز کمیته رسانه را محور همه برنامه‌ها ذکر کرد و افزود: سپاه ثارالله ۱۲۱ برنامه برای ترویج مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تدارک دیده است.

وی افزود: یک ستاد در تهران، یک ستاد در کرمان، یک ستاد سازمان بسیج برای ۳۱ استان، یک ستاد نیروی قدس در بحث بین الملل و یک ستاد هم با حضور سید حسن نصرالله برای گرامیداشت سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تشکیل شده است.

در این نشست با رونمایی از سند ستاد راهبردی کمیته رسانه و ستاد هماهنگی برنامه‌ های ترویج مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های این ستاد آغاز شد.

امتیاز شما