امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

فصل جدید «مهربانو» به آنتن شبکه نور رسید

مشاهده ۱۳۰۸
۱۳۹۹/۰۷/۲۹- ۱۲:۲۰

فصل جدید برنامه زنده و پرمخاطب «مهربانو» با محور بررسی سبک زندگی اسلامی از شبکه استانی نور پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه زنده و پرمخاطب «مهر بانو» چند سالی است با هدف فرهنگ سازی و ارتقای سطح آگاهی بانوان از سیمای مرکز قم پخش می‌ شود؛ از این رو برنامه سازان این برنامه در هرفصل با تغییراتی بر اساس سلیقه مخاطبان به غنای این برنامه می افزایند.

در بخش کارشناسی فصل جدید این برنامه، به موضوع ارتقای روابط زوجین و حفظ کیان خانواده بر پایه سبک زندگی اسلامی و آسیب‌ شناسی فضای مجازی در حوزه خانواده و کودک توجه می‌شود و با دعوت از اساتید و کارشناسان متخصص و صاحب‌ نظر به سوالات مخاطبان در این زمینه‌ ها پاسخ داده خواهد شد.

در بخش بانوی موفق مستندی کوتاه تقدیم مخاطبان می‌شود که در آن زندگی و کار بانوان موفق استان قم در زمینه‌ های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی از از زبان خودشان روایت می‌شود. همچنین در بخش مهارت های خانه‌ داری نیز یکی از  متخصصان این حوزه، فوت و فن‌ ها و خلاقیت‌ های خانه داری را به بانوان آموزش می‌ دهد.

فصل جدید برنامه زنده «مهربانو» به تهیه کنندگی حجت الاسلام رحیم بصری پور و اجرای ملیحه توکلی و زینب نوروزی شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت 10:30 تا 11:30 از شبکه استانی نور روی آنتن می رود.

امتیاز شما