امروز يك شنبه  ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

معرفی فیلم های شبکه نمایش در جشن‌ های میلاد پیامبر مهر و رحمت (ص)

مشاهده ۵۶۵
۱۳۹۹/۰۸/۰۹- ۱۰:۳۱
تعداد بازدید:565

شبکه نمایش این هفته با پخش دو فیلم جدید، چند فیلم کمدی از سینمای ایران و جهان و مرور آثار شاهرخ خان با مخاطبان خود همراه می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ‎ شبکه نمایش سیما در سالروز میلاد پیامبر عظیم الشان اسلام، حضرت محمد (ص)، فیلم خاطره انگیز «محمد رسول الله» ساخته فیلمساز فقید، مصطفی عقاد را پخش می‌کند.
در بخش فیلم های سینمایی ایرانی و تله فیلم های ایرانی ساعت ۱۳ این هفته هم به ترتیب از شنبه تا دوشنبه فیلم های «پیامک های آرزو»، «لیمو ترش»، «دیگه چه خبر؟» پخش می‌شوند و در ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه ۱۳ آبان به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم (ص)، فیلم سینمایی «محمد رسول الله» ساخته مجید مجیدی روی آنتن می‌رود.
در ادامه هفته نیز از چهارشنبه تا جمعه، فیلم های «دست ها نگاه می‌ کنند»، «زعفرانی» و «ناخواسته» برای ساعت ۱۳ مخاطبان این شبکه در نظر گرفته شده اند.
همزمان با مناسبت های این هفته، جدول پخش ساعت ۱۵ از تکرار فیلم کلاسیک شب قبل تغییر یافته است و طبق همانند ایام تابستان به پخش فیلم جذاب و سرگرم کننده اختصاص دارد.
شروع فیلم های این بخش شامل پخش دو فیلم جدید «جنگل کوچک (تابستان، پاییز)» و «جنگل کوچک (زمستان، بهار)» در روزهای یکشنبه ۱۱ و دوشنبه ۱۲ آبان ماه است که برای نخستین بار از سیما و از شبکه نمایش پخش خواهند شد. ‎
در ادامه، فیلم های«بامبل بی»، «تنها در خانه ۳»،«هایلند پارک» و «سفر به تاریخ» نیز برای پخش روزهای سه شنبه تا جمعه مخاطبان شبکه نمایش در نظر گرفته شده اند.
‎از شنبه تا جمعه هم این شبکه، به ترتیب فیلم های کمدی «دور دنیا در هشتاد روز»، «سفر بخیر»، «آقای دیدز»، «مهمان مامان»، «خجالت نکش»، «شیشه پاک کن» و«شوالیه سیاه» را ساعت ۱۹ پخش می‌کنند.
همچنین در بخش صحنه گران، آثار شاهرخ خان بازیگر نام آشنای سینمای هندوستان مرور می‌شود. او بیش از ۵۵ فیلم و مجموعه تلویزیونی در کارنامه خود دارد.
‎فیلم های منتخب این بازیگر «بیلو»، «گاهی خوشی - گاهی غم»، «قطار چنای»، «طرفدار»، «اسم من خان»، «دان » و«ظاهر-زارا» هستند که به ترتیب از شنبه تا جمعه؛  ساعت ۲۱ از شبکه نمایش روی آنتن می‌ روند. ‎فیلم های جذاب ساعت ۲۳ این شبکه نیز از شنبه تا جمعه به ترتیب «مردان سیاه پوش: بین المللی»، «سریع و خشن: هاپز و شاو»، «تولد یک ملت» ( همزمان با ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) ، «اژدهای پیت»، «پیشتازان فضا:فرای فضای ناشناخته»، «فراری» و «"جایی برای پیرمردها نیست» هستند.
مخاطبان علاقه مند به فیلم های کلاسیک  نیز این هفته  فیلم های «ویلی ونکا و کارخانه شکلات سازی»، «بازرس کلوزو»، «بادی علیه لوکاس»، «اوج اضطراب»، «به سوی غرب - بی کله‌ ها»، «فرودگاه» و «شجاعان» را  در ساعت ۱ بامداد به تماشا می نشینند.

امتیاز شما

برچسب‌ها: