امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

تولید سه سریال جدید در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو

مشاهده ۳۸۷
۱۳۹۹/۰۸/۱۵- ۱۴:۱۹

اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در هفته پیش رو، سه سریال رادیویی را برای پخش از شبکه‌ های مختلف آماده کرده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «ثبت  با سند برابر است»، «کارآگاه حکمت» و «عمو زنجیرباف» عناوین سریال های جدیدی هستند که این هفته از شبکه‌های مختلف رادیویی روی آنتن می روند.

سریال رادیویی «ثبت با سند برابر است» به سفارش رادیو سلامت در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است که از رادیو نمایش نیز پخش می‌شود. این سریال رادیویی موضوعی اجتماعی دارد و درباره شخصی است که به دلیل بازنشستگی دچار رخوت و بی حوصلگی شده و در تلاش است به هر طریقی خودش را سرگرم کند. هانیه نجفی نویسنده این سریال و مینو جبارزاده کارگردان آن است. سریال رادیویی«ثبت با سند برابر است» از روز شنبه هفدهم آبان ساعت 6:15 دقیقه از رادیو نمایش و ساعت 21:45 دقیقه از رادیو سلامت به سمع مخاطبان می رسد.

سریال رادیویی «کارآگاه حکمت» نیز از روز شنبه 17 آبان ساعت 22 به روی آنتن رادیو نمایش می رود. این سریال، مجموعه ای جنایی و معمایی با محور کارگاهی بازنشسته به نام حکمت است که ما را به تهران از سال 1320 تا 1325 می‌ برد. سریال رادیویی «کارآگاه حکمت» به نویسندگی فرهاد امینی و کارگردانی مهرداد مهماندوست، در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

سریال رادیویی«عمو زنجیرباف» نیز به سفارش رادیو تهران در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو ساخته شده است. این سریال رادیویی به نویسندگی یاسمن شکرگزار و به کارگردانی سعیده فرضی، موضوعی خانوادگی و اجتماعی دارد و از روز یک شنبه هجدهم آبان ساعت 1 بامداد از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت 22:30 به روی آنتن رادیو تهران می رود.

 

امتیاز شما