امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

تبریکی رسانه ای برای روز پرستار در صداوسیمای مرکز فارس

مشاهده ۳۳۸
۱۳۹۹/۰۹/۲۸- ۱۲:۳۶

حوزه‌ های پیام صداوسیمای مرکز فارس به مناسبت پنجم جمادی الاول سالروز میلاد باسعادت عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار؛ برنامه‌های شاد و متنوعی را برای مخاطبان شبکه فارس تدارک دیده اند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای مرکز فارس با پخش ویژه برنامه زنده شبانه «فصل همدل» ساعت 21:15، روز شنبه 29 آذر میهمان خانه‌ های مردم خوب فارس می‌شود. در این برنامه آیتم های طنز و شاد، متناسب با حس و حال سالروز میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار در نظر گرفته شده است.

برنامه نسیم تامین به نام «زینب ای گل محمدی»، سرود، مولودی و آیتم های شاد و متنوع از دیگر برنامه‌ های سیمای شبکه فارس در روز میلاد حضرت زینب و روز پرستار است.

برنامه‌ های روتین و زنده شبکه فارس هم در روزهای شنبه و یکشنبه 29 و 30 آذر به میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار اختصاص دارد.

رادیو فارس هم در سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار برنامه‌ های شاد و متنوعی را برای شنوندگان خوب رادیو فارس در نظر گرفته  است.

برنامه تولیدی «سرو صبور» شنبه 29 آذر و برنامه تامینی «خادم خدا» روز یکشنبه 30 آذر از مهم ترین برنامه‌ های رادیو فارس به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب سلام الله علیه است.

برنامه‌ های زنده و همیشگی رادیو فارس هم در روزهای شنبه و یکشنبه به ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار می‌پردازد.

پخش گزارش های خبری و تولیدی به همین مناسبت از سوی خبرنگاران و گزارشگران این معاونت، تبیین سیره و منش حضرت زینب سلام الله علیها و الگوگیری پرستاران پرتلاش از ویژگی‌ های اخلاقی و رفتاری این بانوی بزرگ اسلام نیز از مهمترین محورهای گزارش های خبری رادیو فارس به شمار می آیند.
با شیوع کرونا کادر درمان بخصوص پرستاران جان فشانی و ایثارگری‌های مثال زدنی داشتند و پرداختن به این ویژگی آنان در گزارش های خبری از دیگر برنامه‌ های معاونت خبر فارس برای گرامیداشت مقام پرستاران فداکار است.

معاونت فضای مجازی هم با تدارک ویژه‌هایی برای سالروز میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار با مخاطبان همراه می‌شود. طراحی و انتشار پوستر با موضوع قدردانی از پرستاران، تولید ویدیوکلیپ، تولید و انتشار نماهنگ «نیکی می ماند» با محور تشکر از پرستاران از مهم ترین برنامه‌ های معاونت فضای مجازی صداوسیمای مرکز فارس برای این روز خجسته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تصاویر

امتیاز شما