امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

در مسابقه«مرد میدان» از سردار سلیمانی بنویسید

مشاهده ۲۷۹
۱۳۹۹/۱۰/۰۶- ۱۲:۳۰

رادیو فرهنگ نخستین مسابقه ملی نویسندگی«مرد میدان»، یادواره سردار دل‌ها، را با همکاری مجموعه کتاب شهر ایران در اولین سال شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار می‌ کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، علاقه مندان می توانند آثار خود را در چهار بخش‌ خاطره، دلنوشته، شعر و داستانک تا ۱۳ دی، مصادف با سالروز شهادت سردار دل‌ها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی به نخستین مسابقه ملی نویسندگی«مرد میدان» ارسال کنند.هیچ محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد و آثار الزاماً باید کوتاه (حداکثر دو صفحه) باشد و به آثار بلند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

در بخش خاطره نویسی می توانید خاطرات خود را از لحظه شنیدن خبر شهادت سردار، تشییع و وداع با پیکر شهید بزرگوار و ... ارسال کنید.
علاقه‌مندان می توانند برای ارسال آثار خود در فضای مجازی به نشانی radiofarhang.ir@ و mosabeghe_farhang@ و تارنمای رادیو فرهنگ به نشانی www.radiofarhang.ir مراجعه کنند و پس از درج  نام و نام خانوادگی و کدملی و شماره تماس متن خود را بفرستند.
گفتنی است، داوری آثار از ۱۳ تا ۲۰ دی‌ و اعلام نتایج نهایی و اهدای جوایز، ۲۵ دی‌ خواهد بود و در هر چهار بخش مسابقه (شعر، داستانک، دل‌نوشته و خاطره) سه جایزه  نفیس فرهنگی به آثار برتر اعطا می‌ شود.
یادآور می‌ شود، مجموعه کتاب شهر ایران، بخش چاپ و نشر کتب ویژه و خاص سازمان تبلیغات اسلامی است که تأمین دوازده جایزه نفیس فرهنگی را پذیرفته است.

امتیاز شما