امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

رونمایی از 4 مستند مرکز قم برای روز قم

مشاهده ۲۷۰
۱۴۰۰/۰۸/۱۲- ۱۴:۲۱

همزمان با ایام سالروز ورود حضرت معصومه سلام الله علیها به قم و روز قم با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه قم از 4 مستند تولید سیمای مرکز قم رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، همزمان با ایام ورود حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به قم که به عنوان روز قم نامگذاری شده است، طی مراسمی‌با حضور آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه و تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت از از 4 مستند فاخر تولید شده در سیمای مرکز قم رونمایی شد.

مستند «بهشت حرم» گوشه‌ای از زیبا‌یی‌های حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و ارادت ورزی خادمان آن بانوی کریمه به روایت زن و شوهری است که خادم این آستان هستند ولی به خاطر شیوع بیماری کرونا از حرم دور مانده‌اند. این مستند به تهیه کنندگی حجت الاسلام رضا جعفری و کارگردانی مهدی حجت پناه در سیمای نور تهیه شده است.

مجموعه مستند «شکوه هزار ساله» به تهیه کنندگی و کارگردانی محسن ربانی تاریخ شکل گیری حوزه علمیه قم و تاثیر آن بر رواج مکتب تشیع در ایران را مرور می‌کند.

مجموعه مستند «قصه زمین» به تهیه کنندگی و کارگردانی‌هادی جوشقانی با نگاهی به تاریخ قم جذابیت‌های هنری و طبیعی استان قم را به تصویر می‌کشد. همچنین مستند تلویزیونی «سفر سنگ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد جواد رحیمی‌کنکاشی در معرفی هنر صنعت انگشتر‌سازی و سنگ‌های قیمتی به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری استان قم است

تصاویر

امتیاز شما