امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ماجرای جالب بازیگر شدن فریبا ترکاشوند در سه روز
ماجرای جالب بازیگر شدن فریبا ترکاشوند در سه روز

فریبا ترکاشوند: «با عکاس‌خانه به شهرت رسیدم»

مشاهده ۳۰۲
۱۴۰۱/۰۷/۲۴- ۱۴:۰۷
تعداد بازدید:302

فریبا ترکاشوند، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من از کودکی بسیار پر انرژی بودم و از آن زمان دوست داشتم که در سینما و تلویزیون فعالیت داشته باشم. آن روزها که به مدرسه ابتدایی می‌رفتم یک تلویزیون داشتم و سعی کردم پشت آن را باز کنم چرا که فکر می‌کردم به این طریق می‌توانم در تلویزیون حضور داشته باشم.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ترکاشوند ادامه داد: از همان زمان علاقه به رفتن به سینما و تلویزیون شکل گرفت و بیشتر شد؛‌ در جوانی رشته پرستاری قبول شدم اما خانواده مخالفت کردند و پس از آن نیز ازدواج کردم و صاحب فرزند شدم.

 وی افزود: بعد از مدتی آگهی آموزشگاهی برای بازیگری پیدا کردم که تحت نظر مجموعه سوره فعالیت داشت؛ فردای آن روز در آن مجموعه ثبت نام کردم و در روز سوم فعالیت خود از من تست بازیگری برای ایفای نقش یک مادر در جنگ گرفتند و من توانستم از آزمون سربلند بیرون بیایم.

 او اظهار داشت: اولین قرار داد من با ماهی ۱۵ هزار تومان شروع شد که در زمان خودش مبلغ خوبی بود. جدی‌ترین کاری که برای اولین بار گرفتم سریال مهمانی از بهشت بود که از اولین سریال‌های ماه رمضان به حساب می‌آید.

 بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من در کودکی عروسکی به نام کمند داشتم و به طور مرتب با آن بازی می‌کردم و نقش‌های مختلف را به او می‌دادم. آنقدر که با این عروسک بازی می‌کردم که احساس می‌کردم یک موجود زنده است.

 ترکاشوند ادامه داد: من با نقشی که در پروژه عکاس‌خانه داشتم بیشتر شناخته شدم چرا که همبازیان بسیار بااستعدادی داشتم و عمو‌های فیتیله‌ای بسیار تاثیر خوبی در پیشرفت عکاس‌خانه داشتند.

 وی اظهار کرد: من بیشتر کارهای خود را با لهجه لری انجام دادم چرا که کارگردانان نقش‌های این مدلی را به من می‌دادند؛ پس از مدتی از بازی در چنین نقش‌هایی خسته شدم و خواستم استراحت کنم اما متوجه شدم من به این کار بسیار بیشتر از این‌ها علاقه دارم و اکنون نقش‌های خود را قبول کردم.

 او افزود: نقشی که دوست دارم بازی کنم آن است که مشکل بیان کلمات داشته باشم و دو شخصیتی باشم؛ چنین نقشی چالش کافی که من دوست دارم را در اختیارم قرار می‌دهد.

 بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: من در زمان‌هایی که هیجان‌زده یا عصبی هستم شروع به نوشتن می‌کنم و اکنون نیز در حال نوشتن یک رمان هستم که حدود هفت سالی می‌شود نوشتنش را آغاز کردم. من از پیش از آغاز حرفه بازیگری نوشتن را آغاز کردم و به این کار بسیار علاقه داشتم به طوری که از هر چیزی الهام می‌گیرم تا آن را بنویسم.

 ترکاشوند گفت:‌ من تئاتر سلیمان نبی را بسیار دوست داشتم و یکی از کارهایی است که در ذهن من همیشه وجود دارد.

 گفتنی است؛ برنامه «شب نشینی» از شنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران و ۲۱ به وقت وین بر روی آنتن شبکه جهانی جام جم می‌رود و تهیه کننده این برنامه نیز عباس درویش است. اطلاعات بیشتر درباره «شب نشینی» و مهمان‌های برنامه هر روز در صفحه اینستاگرامی @shabneshini. irani بارگذاری می‌شود.

امتیاز شما