امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

رادیو ایران و بررسی وضعیت سرمربیگری تیم ملی فوتبال امید

مشاهده ۱۹۸
۱۴۰۱/۰۸/۰۹- ۰۹:۳۵

برنامه «ایران امروز» دوشنبه نهم آبان با حضور کارشناسان و صاحب نظران به بررسی وضعیت سرمربیگری تیم ملی فوتبال امید ایران می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، چندماه بعد از مسابقات فوتبال زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا در ازبکستان ، تیم ملی امید ایران در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

با تغییر مدیریت در فدراسیون فوتبال و حضور مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون ، مهدی مهدوی کیا از سمت سرمربیگری تیم ملی امید کناره گیری کرد و تا این لحظه درخصوص آینده این تیم تصمیم گیری نشده است؛ این درحالی است که مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا و رقابت های فوتبال بازی‌های آسیایی سال آینده برگزار می‌شود اما هنوز وضعیت تیم ملی امید ایران با ابهام مواجه است.

از همین رو برنامه «ایران امروز» دوشنبه از گروه ورزش و تفریحات با حضور صاحب نظران به پرسش های چون چرا تیم ملی فوتبال امید ایران در حال حاضر بدون سرمربی است ؟ به چه علت برنامه‌های تیم ملی امید به شکل بلند مدت تدوین نشده است ؟و به چه دلایلی تیم ملی فوتبال امید به شکل مستمر با بی ثباتی مربیگری و مدیریت مواجه است و سوالاتی از این قبیل پاسخ می دهد.

گفتنی است «ایران امروز» دوشنبه‌ها با اجرای محمدحسین معتمد هاشمی و تهیه کنندگی جواد فیاضی ساعت 12:40 از رادیو ایران پخش می‌شود.

 

امتیاز شما