امروز سه شنبه  ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

خودکفایی در تولید خوراک دام

مشاهده ۹۲
۱۴۰۲/۰۵/۰۸- ۰۹:۴۶

برنامه «ایران امروز» یکشنبه 8 مرداد، با حضور کارشناسان و صاحب نظران به موضوع خود کفایی در زمینه تولید خوراک دام می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، لازم است صنایع ایران کمترین وابستگی را به خارج از مرزهای ایران داشته باشند تا بتوانند با اتکا به توانمندی‌های داخلی ارزش افزوده بالاتری را برای اقتصاد ایران ایجاد کنند. این در حالی است که یکی از صنایع وابسته تولیدی ایران بخش دام و طیور است.

 مریم بانو فطرتی تهیه کننده برنامه «ایران امروز» یکشنبه‌ها بیان کرد: به‌طور کلی سرمایه‌گذاری برای تولید خوراک دام و طیور، به عنوان یک سرمایه‌گذاری زیربنایی تولید پروتئین در اقصی نقاط جهان است. به این ترتیب که افزایش تولید خوراک دام در واقع زمینه‌ساز افزایش تولید انواع گوشت و مشتقات آن شده و عاملی در ایجاد امنیت غذایی کشورهاست.

 وی افزود: از همین رو در برنامه با حضور دکتر احمدرضا سید علیان مدیرکل دفتر بهبود تغذیه و جایگاه خوراک دام وزارت جهادکشاورزی و دکتر ذبیح الله اعظمی ساردویی عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی‌پیرامون خود کفایی تولید دام تبادل نظر خواهیم کرد.

 گفتنی است «ایران امروز» یکشنبه‌ها به تهیه کنندگی مریم بانو فطرتی، اجرای احمد طبعی و هماهنگی اکرم خیرخواه ساعت 12:40 از رادیو ایران پخش می‌شود.

امتیاز شما