امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

افتتاح استودیوی ماه نو در بسیج مرکز قم

مشاهده ۳۳۱
۱۴۰۲/۰۵/۲۲- ۱۳:۴۸

استودیو ضبط صدا و موسیقی بسیج صداوسیمای مرکز قم با عنوان «ماه نو» با همکاری خانه سرود و نماهنگ بسیج و مرکز آفرینش‌های هنری سپاه قم با حضور معاون فرهنگی بسیج مستضعفان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، با هدف  حرکت به سوی سند تحول سازمان صدا و سیما در مراکز استانی و برای ارتقای کیفیت تولیدات رادیویی و تلویزیونی جبهه انقلاب اسلامی و در راستای تعامل با سازمان بسیج مستضعفین، استودیوی تولید سرود و موسیقی بسیج صدا و سیمای مرکز قم با عنوان «ماه نو» با حضور سردار علی مقواساز معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین و حجت الاسلام لطفی نیاسر مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم به بهره برداری رسید.

سردار علی مقوا سازدر مراسم افتتاح استودیو ضبط صدا و موسیقی ماه نو گفت: این استودیو به همت خانه سرود و نماهنگ بسیج استان قم و با همکاری سازمان بسیج صدا و سیمای مرکز قم افتتاح شده است و در آن خدمات تولید موسیقی و سرود اعم از شعر، آهنگسازی، تنظیم و صدا آرایی به هنرمندان ارائه می‌شود. تولید سرود، نماهنگ و ضبط موسیقی و گفتار از جمله مواردی است که با حضور هنرمندان بسیجی در این استودیو صورت می‌گیرد.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین کشور در این مراسم ضمن آشنایی با تولیدات فاخر رادیویی و تلویزیونی بسیج صدا و سیمای مرکز قم از حضور فعال برنامه‌سازان بسیجی مرکز قم در تولید آثار ارزشی تقدیر کرد و خواستار مشارکت مرکز قم در تولیدات مشترک با سازمان بسیج و حتی ایده پردازی در این مورد شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم نیز در این مراسم با اشاره به ماموریت بسیج صدا و سیما در دوره جدید در برنامه سازی رادیویی و تلویزیونی گفت: استان قم بیش از 6 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است و صدا وسیمای مرکز قم مفتخر است که نزدیک به هزار مستند تلویزیونی در قالب گفتگو با پدران و مادران و خانواده شهیدان قمی تولید کرده است. وی با اشاره به اینکه در دوره ماموریت جدید بسیج صدا و سیمای مرکز قم علاوه بر مستندها و مجموعه‌های تلویزیونی همچون «دلیرستان»، مجموعه برنامه‌های رادیویی همچون «لالای» و «با مرام‌ها» نیز ساخته شده و هنوز نیز در حال تولید است که در آن خاطرات مادران شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان استان قم از زبان خودشان مرور می‌شود.

حجت الاسلام لطفی نیاسر همچنین تاکید کرد: شاید قشری که کمی مغفول مانده‌اند جانبازان 70 درصد و جانبازان اعصاب و روان هستند که صدا و سیمای مرکز قم با تولید مستندهای تلویزیونی به سراغ این قشر مظلوم نیز رفته است و مستندهایی همچون «ننه حسین» و «خلوت نشینان» را تولید کرده و چندین مستند هم در حال تولید دارد.

امتیاز شما